En streg er vel en streg??? HELP!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2013

Anonym trådstarter

Baby2010/2013 skriver:

Tillykke mor - det skal nok gå 

Tusind tak  Det håber jeg 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2013

M&N

Jeg ville bestemt også sige den er der, stort tillykke 

Anmeld

21. marts 2013

Annemor...

Stort tillykke :-)

Anmeld

21. marts 2013

Anonym trådstarter

MorTilMalucca skriver:

Jeg ville bestemt også sige den er der, stort tillykke 

Tusind tak.. Er helt rundt på gulvet... Og meget spændt på mandens reaktion. 

Anmeld

21. marts 2013

Anonym trådstarter

Annemor... skriver:

Stort tillykke :-)

Tusind tak. Er helt rundt på gulvet og forstår det ikke helt. Tog en test for at udelukke det inden en opstart på hpv vaccine... Den må vist vente lidt endnu... 

Anmeld

21. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

Tillykke med det
Og rolig nu den kommer jo ikke imorgen men om 8 - 9 måneder så der er jo masser af tid endnu.

Anmeld

21. marts 2013

Anonym trådstarter

MiichellaMalou skriver:

Tillykke med det
Og rolig nu den kommer jo ikke imorgen men om 8 - 9 måneder så der er jo masser af tid endnu.

Tusind tak. Og du har ret. Tumler bare rundt fordi jeg slet ikke fatter, at det er gået så nemt denne gang. Nu glæder jeg mig bare til manden kommer hjem. Har sagt til ham, at jeg havde en mistanke om det, og ville teste. Så nu er han advaret  Han lød til at tage det meget pænt. 

Anmeld

21. marts 2013

Faith

Jo der er vidst ingen tvivl. Tillykke!

Anmeld

21. marts 2013

Annemor...

Anonym skriver:

Tusind tak. Er helt rundt på gulvet og forstår det ikke helt. Tog en test for at udelukke det inden en opstart på hpv vaccine... Den må vist vente lidt endnu... 

Har du sagt det til manden??

Anmeld

21. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

Anonym skriver:

Tusind tak. Og du har ret. Tumler bare rundt fordi jeg slet ikke fatter, at det er gået så nemt denne gang. Nu glæder jeg mig bare til manden kommer hjem. Har sagt til ham, at jeg havde en mistanke om det, og ville teste. Så nu er han advaret  Han lød til at tage det meget pænt. 

Forståeligt. Jeg var også helt rundt på gulvet da jeg testede positiv men nok mest af alt da jeg var på p piller.
Men man siger jo at det kommer når man mindst venter det og ikke tænker så meget over det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.