En streg er vel en streg??? HELP!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.108 visninger
31 svar
8 synes godt om
21. marts 2013

Anonym trådstarter

Hej Piger...

Den er vist god nok, ikke? Begge test er taget her i middag. Den stærkeste først, og lidt efter den svage...Begge er aflæst efter 3 min. Testen må ikke aflæses efter 10... Det er en stor overrraskelse... Skal vist have talt med manden. Det var ikke lige planlagt, men heller ikke prøvet undgået...Vi troede ikke vi kunne så let, da det tog laaaaang tid og megen kamp at få vores første!! Ved ikke lige hvad jeg tænker... er lidt bange for hans reaktion...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2013

simone_jacobsen

Anonym skriver:

Hej Piger...

Den er vist god nok, ikke? Begge test er taget her i middag. Den stærkeste først, og lidt efter den svage...Begge er aflæst efter 3 min. Testen må ikke aflæses efter 10... Det er en stor overrraskelse... Skal vist have talt med manden. Det var ikke lige planlagt, men heller ikke prøvet undgået...Vi troede ikke vi kunne så let, da det tog laaaaang tid og megen kamp at få vores første!! Ved ikke lige hvad jeg tænker... er lidt bange for hans reaktion...

De er da flotte tydelige. Tillykke

Anmeld

21. marts 2013

Anonym trådstarter

simone_jacobsen skriver:

De er da flotte tydelige. Tillykke

Tusind tak... Jeg er fuldstændig i chok lige nu 

Anmeld

21. marts 2013

kekp

Ligner fuldstændig de tests jeg tog. Tillykke

Anmeld

21. marts 2013

Lykke:)

Det må man sige, at det er
Stort tillykke!

Anmeld

21. marts 2013

Anonym trådstarter

kekp skriver:

Ligner fuldstændig de tests jeg tog. Tillykke

Tusind tak. Fatter ingenting af det... Gravid i første - ikke forsøg - efter mens er kommet igen...  Hvor langt var du henne da du fik så fine streger? 

Anmeld

21. marts 2013

Anonym trådstarter

Lykke:) skriver:

Det må man sige, at det er
Stort tillykke!

Tusind tak... Er fuldstændig rundt på gulvet. Vi har netop talt om, at vi ikke skulle have en til lige nu... Men vi har ikke beskyttet os fordi vi havde så svært ved den første(har kun lige fået mens igen fornylig) Og manden har da selv sagt han helt har glemt hvor hårdt det er i starten... Jeg ved ikke lige hvad ben jeg skal stå på... Og er lidt bekymret for hans reaktion...

Anmeld

21. marts 2013

Lykke:)

Anonym skriver:

Tusind tak... Er fuldstændig rundt på gulvet. Vi har netop talt om, at vi ikke skulle have en til lige nu... Men vi har ikke beskyttet os fordi vi havde så svært ved den første(har kun lige fået mens igen fornylig) Og manden har da selv sagt han helt har glemt hvor hårdt det er i starten... Jeg ved ikke lige hvad ben jeg skal stå på... Og er lidt bekymret for hans reaktion...

Uha, det er en svær situation!
Du er meget velkommen til at skrive en privatbesked?

Anmeld

21. marts 2013

Baby2010/2013

Tillykke mor - det skal nok gå 

Anmeld

21. marts 2013

Anonym trådstarter

Lykke:) skriver:

Uha, det er en svær situation!
Du er meget velkommen til at skrive en privatbesked?

Tak. Det kan være jeg gør det, når jeg lige har sundet mig. Heldigvis ved jeg at manden elsker mig. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.