Navne til vores prinsesse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2013

lycly

Har stemt Athena og Victoria - må holde med din kæreste ang. C'et

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2013

Maja88

Vi har selv snakket om athena til en måske kommende lillesøster

Anmeld

21. marts 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg er mest til Viktoria med K ligesom dig :-) Havde mange piger i min familie ikke heddet det, havde min datter. 

Anmeld

21. marts 2013

StudPsyk

Kia2013 skriver:

Bare lidt for sjov... for at høre hvad I syntes om de her navne, for det er ikke sikkert vi bestemmer os endeligt for navnet til vores datter før hun er kommet til verden og slet ikke sikkert at vores valg bliver baseret på denne afstemning så det er bare lidt for hyggens skyld

Dagmar og Sigrid er dog navne jeg endnu ikke har vendt med kæresten og han er mest til Victoria fremfor Viktoria, selvom jeg bedre kan lide det med k, for så bliver det lidt mere unikt

Emmelie, men stavet Emily :-)

Anmeld

21. marts 2013

Fenja09

Kia2013 skriver:

Bare lidt for sjov... for at høre hvad I syntes om de her navne, for det er ikke sikkert vi bestemmer os endeligt for navnet til vores datter før hun er kommet til verden og slet ikke sikkert at vores valg bliver baseret på denne afstemning så det er bare lidt for hyggens skyld

Dagmar og Sigrid er dog navne jeg endnu ikke har vendt med kæresten og han er mest til Victoria fremfor Viktoria, selvom jeg bedre kan lide det med k, for så bliver det lidt mere unikt

Emmelie eller Sigrid - jeg kan også godt lide Dagmar

De andre bryder jeg mig ikke om.

/Fenja

Anmeld

21. marts 2013

quindelist

Sigrid er det smukkeste navn i verden -det fortæller jeg min pige tit (nok ikke svært at gætte hvad hun hedder )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.