Navne til vores prinsesse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilke navne kan I bedst lide?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.534 visninger
15 svar
4 synes godt om
21. marts 2013

Victoria2013

Bare lidt for sjov... for at høre hvad I syntes om de her navne, for det er ikke sikkert vi bestemmer os endeligt for navnet til vores datter før hun er kommet til verden og slet ikke sikkert at vores valg bliver baseret på denne afstemning så det er bare lidt for hyggens skyld

Dagmar og Sigrid er dog navne jeg endnu ikke har vendt med kæresten og han er mest til Victoria fremfor Viktoria, selvom jeg bedre kan lide det med k, for så bliver det lidt mere unikt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2013

lassemor07

Kia2013 skriver:

Bare lidt for sjov... for at høre hvad I syntes om de her navne, for det er ikke sikkert vi bestemmer os endeligt for navnet til vores datter før hun er kommet til verden og slet ikke sikkert at vores valg bliver baseret på denne afstemning så det er bare lidt for hyggens skyld

Dagmar og Sigrid er dog navne jeg endnu ikke har vendt med kæresten og han er mest til Victoria fremfor Viktoria, selvom jeg bedre kan lide det med k, for så bliver det lidt mere unikt

Jeg er mest til Athena af de navne
ellers er der Freja, Jasmin og Leonora Dem er jeg helt vilde med

Anmeld

21. marts 2013

AnonymMor

Kia2013 skriver:

har stemt Athena  jeg synes det er et rigtig smukt navn og det som jeg bedst kan lide af dem du skriver

Anmeld

21. marts 2013

Tranebaer

Victoria og Dagmar 

Anmeld

21. marts 2013

Victoria2013

lassemor07 skriver:

Jeg er mest til Athena af de navne
ellers er der Freja, Jasmin og Leonora Dem er jeg helt vilde med

Freja er rigtig fint, men altfor populært til min smag... Victoria er jo også lige på grænsen, men det hjælper hvis det er Viktoria. Leonora har kæresten vist foreslået, men jeg kender en Leonora og har derfor lidt blandede følelser mht. det navn, så det bliver det ikke. Jasmin er slet ikke os

Men tak for input

Anmeld

21. marts 2013

MinNoah

Athena er direkte at forbinde med prins joachims datter - rigtig sødt navn, men alle vil med garanti kommentere på at i har døbt jeres efter hans datter..

Emmelie bliver højst sandsynligt navnet på vores datter... så det har jeg stemt

Anmeld

21. marts 2013

M&N

Har stemt Athena eller Emmelie 

Anmeld

21. marts 2013

HeidiØ

Jeg har stemt Victoria og Sigrid. Sidstnævnte er jeg mest vild med. Synes virkelig det er et smukt navn!

Anmeld

21. marts 2013

nielsen80

Vild med Sigrid!

Anmeld

21. marts 2013

Pigent

Kia2013 skriver:

Jeg har stemt Athena, Emmelie, Viktoria, Dagmar og Sigrid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.