Odder eller Emmaljunga barnevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2013

Dot D

Jeg tror, det kommer an på, hvordan man behandler sin vogn. Vi havde Emmaljunga, og den hang IKKE og den var bare sååå dejlig en vogn. Vi brugte den til to børn, og jeg solgte den i julen, og de synes den så rigtigt flot ud, ingen hængen, ingen skader eller noget.

Jeg valgte den fordi, jeg havde slem bækkenløsning, og for at for kassen af, så skulle jeg ved "Odderen" først åbne i den ene side og så gå om på den anden side for at åbne det sidste "hængsel", det var noget bøvlet. Kassen på Emmaljungaen var også lettere for mig at håndtere, og alt i alt endte den bare mest i min/vores smag...

Jeg har ellers altid troet, at jeg skulle have Odder vogn...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2013

BabyHL

Åh den evige debat . Emmaljunga eller Odder. 

Jeg har en Emmaljunga Big Star suprême på Alu stel med punkterfrie dæk og det er mit bedste køb NOGENSINDE! Jeg elsker den. Og de funktioner den har. Især er jeg glad for at den ikke vejer ret meget, da jeg har dårlig ryg. Jeg ville til hver en tid vælge emmaljunga igen

Anmeld

21. marts 2013

MIWULA

Vi har en emmaljunga og jeg elsker dEn der har overhoved ikk været noget med den. 

Anmeld

21. marts 2013

dola

lau85 skriver:

Hej

Jeg kan ikke finde ud af, hvilken barnevogn vi skal vælge. Skal det være en Odder eller Emmaljunga.. 

Hvad har I valgt?
Hvorfor?
Og hvilke erfaringer har I med jeres valgte barnevogn?

Det er mit første barn, så barnevognen skal forhåbentlig bruges til to børn  

Jeg har selv en odder, MEN vil gerne anbefae en Emaljunga.
En barnevogns forhandler på amager fortalte at de var ved at falde af på den kvalitetsmæssigt hos Odder. Hvilket de ikke var hos Emaljunga.

Hvis I alligevel beslutter jeg for en odder med almindelige dæk, vil jeg anbefale 1 indlæg i dækkene så de ikke punktere eller køb et ekstra dæk eller slange og 2 Hav bonen klar hvis nu der er noget der går i stykker.

Jeg har været nede med min vogn nogle gange efterhånden med at den kører skævt, et hjul der faldt af mederne og så er jeg nok punkteret 1 gang om måneden siden jeg fik den!! VILDT nedern!

Men gå ned tilen forhandler og kig og få gode råd!

Anmeld

21. marts 2013

EmmaKathrine

lau85 skriver:

Hej

Jeg kan ikke finde ud af, hvilken barnevogn vi skal vælge. Skal det være en Odder eller Emmaljunga.. 

Hvad har I valgt?
Hvorfor?

Jeg har to barnevogne  - en Odder til her hjemme og til Emmaljunga til dagplejen :-) 

Odder barnevognen er SÅ lækker i looket, men den er helt vild tung og køre rundt med og dreje. 

Emmaljunga barnevognen - har nogle trælse lukke metoder i siden til det der overlag, mister hurtig farven hvis man altså køber den i andre farver end sort. Men det er vildt god og let at køre rundt med!:-)

Anmeld

21. marts 2013

tarkoflen

Vi har bestilt en Odder zip på x-Dream stel! Jeg kan godt lide, at hele kassen er understøttet, så jeg ikke behøver være nervøs for, om den kan tippe (det behøver man sikkert heller ikke med emaljunga, men det skal man ved nogle af de billigere vogne)

Jeg kan meget bedre lide designet på Odder og det spiller også ind

Men jeg tror det er gode vogne begge to, så det er nok mere hvad man er til!

I babysam kan du bestille en times gratis rådgivning og få rigtig god hjælp til at finde ud af, hvilken vogn passer til jeres behov så måske det var værd at overveje, så l kan få mere at vide om de forskellige vogne

Anmeld

21. marts 2013

Annemor...

Vi har en 7 år gammel Odder vogn og den er vi super glade for

Anmeld

21. marts 2013

chael

Har haft begge vogne fra ny, og ville til hver en tid vælge Odder

*C

Anmeld

21. marts 2013

modesty

lau85 skriver:

Hej

Hvad har I valgt?
Hvorfor?

Jeg har ikke haft hverken den ene eller den anden - men jeg ville vælge Odder. Jeg har efterhånden haft "erfaring" med en del fra både det ene og det andet mærke via veninder og mødreguppe.

Jeg synes at Odders design er pænere og det virker som om den ruster mindre.

Jeg ville til hver en tid vælge alustel og luftdæk. Jeg har luftdæk på min barnevogn og har ALDRIG haft en punktering. Og det er virkelig meget tungere at manøvrere en vogn der har luftfri dæk. Så medmindre du bor ved en skov eller andet kuperet terræn hvor der er stor sandsynlighed for punktering, ville jeg vælge luftdæk.

Anmeld

21. marts 2013

lycly

Jeg tror egentlig mest det er en smagssag Det der faktisk gjorde at jeg endte med at vælge emmaljunga var pga styret. Der er sådan noget skumgummi agtigt på som er behageligt at holde på Jeg elskede vores emmaljunga, og jeg glæder mig til at få den emmaljunga combi vi har købt denne gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.