en på næsen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

496 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. juni 2009

Susan1978

var hvad Emil fik igår da han snublede på; vores lille træterrasse.. og knaldede næsen lige ned i det lille børnebordbænk vi har..jeg tog ham først op til mig og tog ham helt ind til mig for at trøste ham, for han skreg som bare besat indtil jannik siger.. for helvede han har mega blodnæse..
 FUUUCKK der var blod overalt.. ud på badeværelset og skylle i koldt vand og fordi han græd  og snot og blod sprøjtede ud over det hele havde vi bare blod på hele badeværelses bordet.. 
Alt hans tøj og mit tøj var smurt ind, jeg har aldrig set så meget blod komme ud af så lille en næse..
Jeg var mega forskrækket over det og ringede altså til vagtlægen bare for at høre hvordan jeg skulle forholde mig og  om der kunne være chance for hjernerystelse. det mente han ikke, men vi skulle selvfølgelig holde øje med opkast og om han faldt hen.
Da jeg ikke måtte holde noget koldt på hans næse, han slog min hånd væk hele tiden, foreslog lægen mig at give ham en is.. så Emil han sad bagefter og gumlede vandis.... små 3 kvarter efter havde han sit gode humør igen og var tilbage i haven og lege.

Ik nok med det, så falder Ea ned at trip trap stolen senere og knalder hovedet ind i spisebordet og får en mega bule..

Billedet er taget efter blødningen sådan nogenlunde stoppede..og taget lidt skidt med mobilen..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2009

linemus

Nåhr, stakkels Emil. Man bliver bare så forskrækket, når de bløder så voldsomt. Det ser jo helt vildt ud.

Anmeld

24. juni 2009

ivfmarie

Århh lille pus! Godt det var næsen og ikke bisserne... næsen kan trods alt "fjedre" lidt .

Hva så med Ea... er hun ok?

Anmeld

25. juni 2009

Anja

Stakkels dreng ! Tror dog at det ofte gøre mere ondt på os end på dem, når de slår sig.

Anmeld

25. juni 2009

Millebasse

Av av, sikke uheldigt.. Heldigvis ser det altid mere alvorligt ud end det er fordi der bløder så meget..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.