Dagpleje problemer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2009

Bondepigen

suanne85 skriver:

Oki, fandt os ud af at min sagsbehandler var stoppet så havde ik nogen nede ved kommunen, derfor de lavede rod i det.
Jamen det kan jeg ik gøre for, skal fandme ik tage mine penge fordi de laver fejl

Men de vil jo helst ik indrømme det er dem når det er

Nej det vil de ikke. Fæhoveder!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2009

Lilac

Kan du ikke blive privat dagplejer for dit eget barn i den periode? Det kan man her i favrskov, og man får tilskud fra kommunen til det. Det er det jeg regner med. Ved godt det ikke er mange penge, men det er da mere end hvad jeg får i su....
Nu har jeg ikke læst alle indlæggene, så ved ikke om jeg skriver noget som har været sagt...

Men synes HELT KLART du skal være hjemme ved hende... Jeg ville bestemt heller ikke have det godt med at lade en anden passe mit barn, hvis han var i gips...

Anmeld

24. juni 2009

Bondepigen

xxx skriver:

Kan du ikke blive privat dagplejer for dit eget barn i den periode? Det kan man her i favrskov, og man får tilskud fra kommunen til det. Det er det jeg regner med. Ved godt det ikke er mange penge, men det er da mere end hvad jeg får i su....
Nu har jeg ikke læst alle indlæggene, så ved ikke om jeg skriver noget som har været sagt...

Men synes HELT KLART du skal være hjemme ved hende... Jeg ville bestemt heller ikke have det godt med at lade en anden passe mit barn, hvis han var i gips...

Det tror jeg desværre ikke man kan her. Men vil da spørge. Men vi har ikke råd til at få mindre udbetalt end vi gør nu. Min kæreste blev jo fyret for noget tid siden (finanskrisen), og der kommer bare mere og mere minus på hans konto, så vi lever af mine....

Men helt sikkert værd at undersøge.. Tak

Anmeld

25. juni 2009

Ni-ko-li-ne

har du spurgt på kommunen om du evt. kan være sygemeldt indtil gipsen er af?

Anmeld

25. juni 2009

Bondepigen

Det må jeg ikke, hvis jeg spørger dem. Men jeg har for noget tid siden (da jeg skulle have øget dosis af sertralin) talt med lægen om alt det her med dp, og der mener jeg at han sagde han godt ville sygemelde mig hvis det er... Så må hellere lige se at få ringet derned. Desværre har min egen læge bare ferie, men måske kan jeg snakke med én af de andre om det. Det håber jeg!

Anmeld

26. juni 2009

Ni-ko-li-ne

der er ingen tvivl... du sygemelder dig bare lige nu søde!! du har alle mulige gode grunde!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.