Øv hvor er det altså træls!!

Jeg har på jobcenteret fået af vide, at jeg skal stå til rådighed, når min barsel er slut d. 10. aug. ellers mister jeg min kontanthjælp. Derfor
skal jeg have en dp plads til Emma på den dato. Det er der sådan set heller ikke noget galt i, hvis ikke det var fordi, hun har den gips på...
Jeg har fået et tilbud til d. 10. aug., så jeg ringer til pladsanvisningen, og fortæller dem at Emma er i gips, og det ikke vil være nemt (for ikke at sige umuligt) for en dp at have hende. Det har jeg også ringet og fortalt dem for lang tid siden, men det er altså ret umuligt at få klar besked om, hvad man skal gøre i den situation. Desuden sender de bare sorteper videre indtil jeg ender hos den jeg lagde ud med at tale med.
Suk...Det er håbløst

Desuden har jeg det jo slet heller ikke godt med at en anden skal passe min datter, mens hun er i gips. Jeg får ikke en gang nogen i familien til at passe hende, mens hun har det på. VI ved hvordan hun skal håndteres, hvad hun må og hvad hun ikke må. VI er hendes forældre, og lægger stor vægt på ikke at gøre de noget vi ikke må. En dp kunne jo "komme til" at se lidt stort på det..
Og selv om hun er kommet af gipsen, skal hun stadig håndteres specielt, måske endda mere, da jeg har talt med andre forældre, hvis børn havde meget ondt, når de blev skiftet osv. da deres ben jo har været fastlåst så længe...
Så et stort ØV skal lyde herfra
Anmeld