Ny på baby.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

539 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. marts 2013

NGV

Hej allesammen,

Jeg er ny her på baby.dk, men jeg glæder mig til at 'komme igang' herinde....

Jeg er også ved at blive skruk igen....! Måske er det lidt tidligt.. Jeg har en lille datter på knap 11 måneder, som jeg elsker overalt på jorden! .... - så meget mere lyst til at få én mere .

Men min mand er ikke helt ombord endnu. Ikke fordi at det har skræmt ham at få børn, han er vild med at være far og er rigtig god til det. Men jeg havde lidt en svær graviditet, istarten mest kvalme og opkast - det var da dog til at klare. Men i de sidste 3 måneder udviklede jeg svangerskabsforgiftning, og det hele blev ret kaotisk til sidst da jeg blev akut indlagt 1 uge før termin, og skulle sættes igang. Det hele gik dog alt i alt rigtig godt, og hun blev født sund og rask .

Men manden er så ikke sikker på nu om han kan gå det igennem endnu engang... han er bekymret både for mig og kommende baby.

Men måske bliver graviditeten en helt anden nr. 2 gang.... hvem ved

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2013

tarkoflen

Velkommen til jeg håber du bliver rigtig glad for siden!

Anmeld

20. marts 2013

mrhl

Velkommen :-)

Anmeld

20. marts 2013

@BRUGER

Niki skriver:

Hej allesammen,

Jeg er ny her på baby.dk, men jeg glæder mig til at 'komme igang' herinde....

Jeg er også ved at blive skruk igen....! Måske er det lidt tidligt.. Jeg har en lille datter på knap 11 måneder, som jeg elsker overalt på jorden! .... - så meget mere lyst til at få én mere .

Men min mand er ikke helt ombord endnu. Ikke fordi at det har skræmt ham at få børn, han er vild med at være far og er rigtig god til det. Men jeg havde lidt en svær graviditet, istarten mest kvalme og opkast - det var da dog til at klare. Men i de sidste 3 måneder udviklede jeg svangerskabsforgiftning, og det hele blev ret kaotisk til sidst da jeg blev akut indlagt 1 uge før termin, og skulle sættes igang. Det hele gik dog alt i alt rigtig godt, og hun blev født sund og rask .

Men manden er så ikke sikker på nu om han kan gå det igennem endnu engang... han er bekymret både for mig og kommende baby.

Men måske bliver graviditeten en helt anden nr. 2 gang.... hvem ved

Velkommen til 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.