Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
StineW79 skriver: Ka jeg godt forstår, for det er bare så rart/ hyggeligt at vide hva der gemmer sig i maven!! Ved mig, ku de ik se det til md begge gange. Første gang købte vi en 3D scaning i uge 28. Så fedt og anden gang ku vi se det var en pige igen, da vi var til kontrol scaning i uge 24. Jeg syntes det var så dejligt at vide at det var piger der var i maven! Hvor langt henne er du nu? Vh stine
Ka jeg godt forstår, for det er bare så rart/ hyggeligt at vide hva der gemmer sig i maven!! Ved mig, ku de ik se det til md begge gange. Første gang købte vi en 3D scaning i uge 28. Så fedt og anden gang ku vi se det var en pige igen, da vi var til kontrol scaning i uge 24.
Jeg syntes det var så dejligt at vide at det var piger der var i maven!
Hvor langt henne er du nu? Vh stine
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MiichellaMalou skriver: De gjorde det på Hvidovre med min veninde Jeg er 13+2 fredag hvor jeg skal til nf. Men forventer egentlig ikke de siger noget om det. Men håbe kan man jo altid.
De gjorde det på Hvidovre med min veninde Jeg er 13+2 fredag hvor jeg skal til nf. Men forventer egentlig ikke de siger noget om det. Men håbe kan man jo altid.
Jeg har også født / gået til kontrol på Hvidovre. Så hun har været heldig.
Ja selvfølgelig, og pøj pøj med NF
AlberteSophie skriver: Jeg har også født / gået til kontrol på Hvidovre. Så hun har været heldig. Ja selvfølgelig, og pøj pøj med NF
Jeg fik det avide til nf at det er en dreng og ja det er eb dreng:-)
mortilelias:-) skriver: Jeg fik det avide til nf at det er en dreng og ja det er eb dreng:-)
sofiell89 skriver: Jeg blev scannet til nf på Hvidovre i 13+5, og de ville ikke engang komme med et bud. Der var ellers 2 forskellige der scannede. Men scanningsklinnikken på gammel køge landevej laver kønsscanning fra 14+0 ;-)
Jeg blev scannet til nf på Hvidovre i 13+5, og de ville ikke engang komme med et bud. Der var ellers 2 forskellige der scannede. Men scanningsklinnikken på gammel køge landevej laver kønsscanning fra 14+0 ;-)
MiichellaMalou skriver: Nej hun fik det af vide til selve scanningen hun havde rigtig gode tal. Så den havde hun ikke fået
Nej hun fik det af vide til selve scanningen hun havde rigtig gode tal. Så den havde hun ikke fået
Okey vildt. Har hun måske så været længere henne så eller?
MiichellaMalou skriver: Se kønnet er det fra 14+0 eller fra 13+1 eller sådan noget håber i forstår mit spørgsmål
Se kønnet er det fra 14+0 eller fra 13+1 eller sådan noget håber i forstår mit spørgsmål
Har lige læst lidt af dine svar til andre herinde, men du skal nok være heldig hvis du får af vide hvilket køn det er ved nf scanningen, både fordi at babyen skal ligge rigtigt og jm/lægen skal være ret så sikre på det de siger. Hvis du får det af vide så tidligt, så ville jeg liiiige høre dem til md scanningen om de kan bekræfte det de har sagt tidligere
/Fenja
MIWULA skriver: Okey vildt. Har hun måske så været længere henne så eller?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128