Hvornår kan man

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.117 visninger
22 svar
3 synes godt om
20. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

Se kønnet er det fra 14+0 eller fra 13+1 eller sådan noget håber i forstår mit spørgsmål

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2013

MIWULA

Altså mener dem man selv betaler for går vist helt ned til uge 14men eller er det normalt når du er i uge 20 og skal have din nr 2 scanning. 

Anmeld

20. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

MIWULA skriver:

Altså mener dem man selv betaler for går vist helt ned til uge 14men eller er det normalt når du er i uge 20 og skal have din nr 2 scanning. 

Ja der står de siger fra uge 14 med en af mine veninder fik det faktisk allerede af vide til nf..

Anmeld

20. marts 2013

MIWULA

MiichellaMalou skriver:

Ja der står de siger fra uge 14 med en af mine veninder fik det faktisk allerede af vide til nf..

Det kan være fordi tallene ikk har været så gode så er dwt man bliver tilbudt og få tjekket barnet via moderkagen mener jeg nok det er. Men der er vist en mulighed for det kan gå galt derfor er det ikk noget de gør normalt. 

Anmeld

20. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

MIWULA skriver:

Det kan være fordi tallene ikk har været så gode så er dwt man bliver tilbudt og få tjekket barnet via moderkagen mener jeg nok det er. Men der er vist en mulighed for det kan gå galt derfor er det ikk noget de gør normalt. 

Nej hun fik det af vide til selve scanningen hun havde rigtig gode tal. Så den havde hun ikke fået

Anmeld

20. marts 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Har en veninde der fik tvillinger, og der ku de se hun ventede 2 drenge da hun var til nf. Ved andre gemmer baby så godt på sine hemmeligeheder at det stadig ik ka ses i uge 20 til md. Vh stine

Anmeld

20. marts 2013

AlberteSophie

De vil normalt ikke svare på det til NF, det er alt for usikkert. mange vil ikke engang give et bud. 

Anmeld

20. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

StineW79 skriver:

Har en veninde der fik tvillinger, og der ku de se hun ventede 2 drenge da hun var til nf. Ved andre gemmer baby så godt på sine hemmeligeheder at det stadig ik ka ses i uge 20 til md. Vh stine

Håber snart man kan se det. Er alt for nysgerrig Hehe. Og mega utålmodig.

Anmeld

20. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

AlberteSophie skriver:

De vil normalt ikke svare på det til NF, det er alt for usikkert. mange vil ikke engang give et bud. 

De gjorde det på Hvidovre med min veninde
Jeg er 13+2 fredag hvor jeg skal til nf. Men forventer egentlig ikke de siger noget om det. Men håbe kan man jo altid.

Anmeld

20. marts 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
MiichellaMalou skriver:

Håber snart man kan se det. Er alt for nysgerrig Hehe. Og mega utålmodig.

Ka jeg godt forstår, for det er bare så rart/ hyggeligt at vide hva der gemmer sig i maven!! Ved mig, ku de ik se det til md begge gange. Første gang købte vi en 3D scaning i uge 28. Så fedt og anden gang ku vi se det var en pige igen, da vi var til kontrol scaning i uge 24.

Jeg syntes det var så dejligt at vide at det var piger der var i maven! 

Hvor langt henne er du nu? Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.