Mens smerter uge 8

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2013

Trinebaby

Rikkebach skriver:

okay, jeg må snakke med ham, når jeg skal til 9 ugers tjek på mandag

Gør det meget ondt ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2013

Rikkebach

Trinebaby skriver:

Gør det meget ondt ? 

hmm altså det spænder meget, og ja det gør ondt, men kun i små 10 min.. det føltes præcis som når jeg havde mens smerter, de var nemmelig også rimelig smertefulde, men selvfølgelig i længere tid end jeg oplever nu.. 

Anmeld

20. marts 2013

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Det er 'bare' ligamentsmerter,og de kan gøre så ondt,at man tror man skal dø,men de er helt normale. 

Anmeld

20. marts 2013

Amandasmor

ja jeg døjer med det.. og jeg er 17+5 idag..

men det er pga din livmor udvider sig, det sagde min jm nemlig til mig og mine smerter er nemlig også stærke..

og jeg fik også afvide at jeg skulle slappe af, men prøv at tage to panodiler, det skulle gerne hjælpe, det gør det nemlig ved mig..

Anmeld

20. marts 2013

Rikkebach

Mor_til_2_unger skriver:

Det er 'bare' ligamentsmerter,og de kan gøre så ondt,at man tror man skal dø,men de er helt normale. 

godt så er jeg mere rolig

Anmeld

20. marts 2013

Rikkebach

Amandasmor skriver:

ja jeg døjer med det.. og jeg er 17+5 idag..

men det er pga din livmor udvider sig, det sagde min jm nemlig til mig og mine smerter er nemlig også stærke..

og jeg fik også afvide at jeg skulle slappe af, men prøv at tage to panodiler, det skulle gerne hjælpe, det gør det nemlig ved mig..

det giver meget god menig, det føltes sgu også sorn hehe

Anmeld

20. marts 2013

Amandasmor

altså jeg kan anbefalde at tage 2 panodiler også holde dig i ro ..

det hjælper på mig , men det er simpelthen fordi din livmor udvider sig for at gør plads til lille spir..

og jo længere hen du kommer så kan smerterne godt tage lidt til.. og hvis de gør det , så prøv at tage et viskestykke og gør det vådt, ( husk at vrid det) kom i en pose, ind i microvnen så det er varmt , pak det ind i et andet stykke viskestykke også lig med det..
og du kan allerede gør det nu.. det hjælper også utrolig meget

eller en varme dunk eller varme tæppe hvis det er , men ellers så prøv det ved viskestykket...

Anmeld

20. marts 2013

Rikkebach

Amandasmor skriver:

altså jeg kan anbefalde at tage 2 panodiler også holde dig i ro ..

det hjælper på mig , men det er simpelthen fordi din livmor udvider sig for at gør plads til lille spir..

og jo længere hen du kommer så kan smerterne godt tage lidt til.. og hvis de gør det , så prøv at tage et viskestykke og gør det vådt, ( husk at vrid det) kom i en pose, ind i microvnen så det er varmt , pak det ind i et andet stykke viskestykke også lig med det..
og du kan allerede gør det nu.. det hjælper også utrolig meget

eller en varme dunk eller varme tæppe hvis det er , men ellers så prøv det ved viskestykket...

okay mange tak, det vil jeg helt sikkert prøve

Lige nu varer smerterne heldigvis kun ca 10 min ad gangen, så det da altid noget

Anmeld

20. marts 2013

Clisolka

Rikkebach skriver:

Jeg har natten til mandag og natten til idag og her til formiddag haft forholdvise stærke menstruationssmerter. Det føles som mit underliv bare spænde helt vildt, i ca 10 min, og så er det overstået. INGEN blødning heldigvis. Min læge siger jeg skal tage det med ro, og ellers bare se tiden an, skal heldivis derop mandag til 9 uger undersøgelse.. MEN er der andre der har haft de her menstruationssmerter så tidligt som uge 8, uden der var noget galt? 

Jeg har tidligere skrevet om at jeg havde en meget lavt HCG tal, så vi troede ikke det udviklede sig, men men men mit tal eksploderede og ser så fint ud idag,  

Jeg havde også et par dage i uge 8 i denne graviditet, hvor jeg havde helt vilde menssmerter - der blev jeg nervøs 

Anmeld

20. marts 2013

Rikkebach

Babymor2010 skriver:

Jeg havde også et par dage i uge 8 i denne graviditet, hvor jeg havde helt vilde menssmerter - der blev jeg nervøs 

ja det kan ikke undgåes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.