Mens smerter uge 8

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.825 visninger
20 svar
0 synes godt om
20. marts 2013

Rikkebach

Jeg har natten til mandag og natten til idag og her til formiddag haft forholdvise stærke menstruationssmerter. Det føles som mit underliv bare spænde helt vildt, i ca 10 min, og så er det overstået. INGEN blødning heldigvis. Min læge siger jeg skal tage det med ro, og ellers bare se tiden an, skal heldivis derop mandag til 9 uger undersøgelse.. MEN er der andre der har haft de her menstruationssmerter så tidligt som uge 8, uden der var noget galt? 

Jeg har tidligere skrevet om at jeg havde en meget lavt HCG tal, så vi troede ikke det udviklede sig, men men men mit tal eksploderede og ser så fint ud idag,  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2013

Smilehul

Det er jo vel fordi det hele skal strækkes dernede og så niver det lidt/gøre ondt? Jeg har selv haft det samme.

Jeg har også ondt deromkring de dage, hvor min mens. skulle have varet..

Anmeld

20. marts 2013

Rikkebach

Smilehul skriver:

Det er jo vel fordi det hele skal strækkes dernede og så niver det lidt/gøre ondt? Jeg har selv haft det samme.

Jeg har også ondt deromkring de dage, hvor min mens. skulle have varet..

Ja det håber jeg der sker jo også meget med ens krop, man er bare så opmærksom, især når det faktisk gør ret ondt. 

Jeg er nok omkring det tidspunkt hvor jeg skulle have ægløsning, men er lidt i tvivl, min cyklus har været rimelig lang, de sidste måneder inden jeg blev gravid

Anmeld

20. marts 2013

Smilehul

Lige præcis

Jeg troede også når det kommer til det punkt, ej nu for jeg det helt sikkert, det er lige ved at vælte ud hahahaha men nej, det er vel sådan det skal være..

Altså hvis du har mere ondt end sædvanligt, så synes jeg det ville være rarest for dig at kontakte din læge, bare for at kunne trække vejret rolig og ikke skulle bekymre sig.

Anmeld

20. marts 2013

Trinebaby

Rikkebach skriver:

Jeg har natten til mandag og natten til idag og her til formiddag haft forholdvise stærke menstruationssmerter. Det føles som mit underliv bare spænde helt vildt, i ca 10 min, og så er det overstået. INGEN blødning heldigvis. Min læge siger jeg skal tage det med ro, og ellers bare se tiden an, skal heldivis derop mandag til 9 uger undersøgelse.. MEN er der andre der har haft de her menstruationssmerter så tidligt som uge 8, uden der var noget galt? 

Jeg har tidligere skrevet om at jeg havde en meget lavt HCG tal, så vi troede ikke det udviklede sig, men men men mit tal eksploderede og ser så fint ud idag,  

Jeg har selv haft mens smerter , men tror bare det er fordi man vokser og stort tillykke 

Anmeld

20. marts 2013

Rikkebach

Smilehul skriver:

Lige præcis

Jeg troede også når det kommer til det punkt, ej nu for jeg det helt sikkert, det er lige ved at vælte ud hahahaha men nej, det er vel sådan det skal være..

Altså hvis du har mere ondt end sædvanligt, så synes jeg det ville være rarest for dig at kontakte din læge, bare for at kunne trække vejret rolig og ikke skulle bekymre sig.

Altså det typiske mens smerter for mig, har altid haft mange smerter i forbindelse med mens, så måske er det ikke så mærkelig jeg også har ondt nu, hvor det hele vokser..

min læge lød meget rolig nu hvor jeg ikke bløder.

Anmeld

20. marts 2013

Rikkebach

Trinebaby skriver:

Jeg har selv haft mens smerter , men tror bare det er fordi man vokser og stort tillykke 

okay, det håber jeg, det rart at høre at andre også har prøvet det

Anmeld

20. marts 2013

Rikkebach

Trinebaby skriver:

og mange tak

Anmeld

20. marts 2013

Trinebaby

Rikkebach skriver:

okay, det håber jeg, det rart at høre at andre også har prøvet det

Jeg læste om det inde på nettet , og det er meget normalt men hvis det gør så ondt at du ik kan holde det ud så sys jeg klart du skal ringe til lægen  

Anmeld

20. marts 2013

Rikkebach

Trinebaby skriver:

Jeg læste om det inde på nettet , og det er meget normalt men hvis det gør så ondt at du ik kan holde det ud så sys jeg klart du skal ringe til lægen  

okay, jeg må snakke med ham, når jeg skal til 9 ugers tjek på mandag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.