9300 gram & 75 lang - hvad er jeres nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2008

Helle30

Hmm. jeg synes da, at Marius er meeeget længere end Sofie. Hun var 74 cm i torsdags, og så vejede hun jo knapt 9300.
Jeg fik sådan et fint stykke papir med 3 kurver på: Længde, vægt og hovedomfang. Midtnormalen er tegnet med fed, og Sofie ligger over i alle tre mål. Det fatter jeg ikke, for begge hendes forældre er højst 165 cm, så hun har ikke noget, hun skal nå.
Jeg håber, du synes, det var et positivt besøg Birgitte. Ved godt, du er 2. gangs og måske er i stand til at tage mere let på tingene. Alligevel vil jeg da tro, det er skønt, når der kommer én med forstand på tingene og fortæller, at man har en skøn unge, der kan alt muligt.

Knus fra Helle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2008

Helle30

Birgitte (ny mor) skriver:

ka li ja skriver:

Så fik vi omsider sp - hun kommer næsten ikke ved barn 2 herude på landet......Marius var som han skulle være og vejer nu 9,3 kg og er 75 lang. Hun holder øje med hans øjne (skelen) og siger de tidligst skal tjekkes når han bliver et år....
Nå, ved vi har mange statuser, men jeg vil gerne lige høre jeres mål og vægt på de små ;)
knus Birgitte & Marius

100g mere og 1 cm mere en marius:D

mht skelen så kan du vidst også tjekke det når du tager billeder og ikke bruger rød øe funtionen. hvis begge øjne er røde, så er der ingen skelen, men det er der tilgengæld hvis kun det ene blir rødt ;o)
Oki, det vidste jeg ikke - tak ;)

Jeps, det tror jeg er rigtigt, for min sp lyste Sofie i øjnene med en lille lygte lææænge og sagde noget om, at hvis hun kunne se to genskærsprikker, så var alt ok. Det må da være det samme.

Anmeld

17. marts 2008

Ny mor

Helle30 skriver:

ka li ja skriver:

Så fik vi omsider sp - hun kommer næsten ikke ved barn 2 herude på landet......Marius var som han skulle være og vejer nu 9,3 kg og er 75 lang. Hun holder øje med hans øjne (skelen) og siger de tidligst skal tjekkes når han bliver et år....
Nå, ved vi har mange statuser, men jeg vil gerne lige høre jeres mål og vægt på de små ;)
knus Birgitte & Marius

100g mere og 1 cm mere en marius:D

mht skelen så kan du vidst også tjekke det når du tager billeder og ikke bruger rød øe funtionen. hvis begge øjne er røde, så er der ingen skelen, men det er der tilgengæld hvis kun det ene blir rødt ;o)
Oki, det vidste jeg ikke - tak ;)

Jeps, det tror jeg er rigtigt, for min sp lyste Sofie i øjnene med en lille lygte lææænge og sagde noget om, at hvis hun kunne se to genskærsprikker, så var alt ok. Det må da være det samme.

hmmm, det gjorde min ikke - snakkede bare om øjenlæge og 1 år...... Ja, lidt underligt, jeg synes også Marius virkede meget længere end Sofie - vi må lige måle efter næste torsdag :D
kh Birgitte

Anmeld

17. marts 2008

Tynen

Havde sidste SÅ-besøg i fredags.

Her var hun: 7,5 kg. og 66,5 cm!

Trine

Anmeld

17. marts 2008

Astrid P

75 cm og 9,9 kg! En ordentlig basse...

Anmeld

17. marts 2008

Sille

72 cm og 8 kg i torsdags..

Anmeld

17. marts 2008

birgittemarie

71 cm. og 8,4 kg. i onsdags. Lige i midten af normal kurven for vækst både forrige gang og denne :P Så kunne man da få lov at prøve at være normal med noget...8D

Anmeld

17. marts 2008

BellaT

Da han var præcis 8 mdr. vejede Phillip 9,0 kg og var 73 cm lang.
Det er vist pænt gennemsnitsagtigt, tror jeg.

Knus fra Helle...

Anmeld

18. marts 2008

Kaufie

Har lige haft sidste SP-besøg. William er 7,5 md - vejer 8,5 kg og er 70 cm lang.

Boel-testen gik rigtig fint - og alt i alt har hun meget tilfreds med ham. Hun kunne da også bare lige vove på at være andet :D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.