9300 gram & 75 lang - hvad er jeres nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

789 visninger
18 svar
0 synes godt om
17. marts 2008

Ny mor

Så fik vi omsider sp - hun kommer næsten ikke ved barn 2 herude på landet......Marius var som han skulle være og vejer nu 9,3 kg og er 75 lang. Hun holder øje med hans øjne (skelen) og siger de tidligst skal tjekkes når han bliver et år....
Nå, ved vi har mange statuser, men jeg vil gerne lige høre jeres mål og vægt på de små ;)
knus Birgitte & Marius

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2008

Anja

Elias vejer ca 10 kg - sikkert lidt over og måler 75 cm. Vi får sp på besøg den 31. så der bliver han rigtigt målt og vejet og der laves boelprøve.

Anmeld

17. marts 2008

bette

mikkel vejer 8,3kg og er 73cm.. så lidt mindre gut end jeres;)

Anmeld

17. marts 2008

Susan1978

vi får først SP den 18 også til boeltest.. Men emil blev vejet ude på børneafdelingen og der vejede han 9,2 og jeg vil tro han er 72 cm lang..

Anmeld

17. marts 2008

Loggidut

hmmm...jeg har ingen ideer....vi får først sp-besøg her den 8 april....og det glæder jeg mig voldsomt til...hmmm, jeg har egentlig altid kørt lidt skævt af i andre og har aldrig haft noget at melde på samme tid som jer...lol...men om nogle uger skal jeg fortælle jer hvad statussen her hjemme er!

Anmeld

17. marts 2008

ka li ja

Birgitte (ny mor) skriver:

Så fik vi omsider sp - hun kommer næsten ikke ved barn 2 herude på landet......Marius var som han skulle være og vejer nu 9,3 kg og er 75 lang. Hun holder øje med hans øjne (skelen) og siger de tidligst skal tjekkes når han bliver et år....
Nå, ved vi har mange statuser, men jeg vil gerne lige høre jeres mål og vægt på de små ;)
knus Birgitte & Marius

100g mere og 1 cm mere en marius:D

mht skelen så kan du vidst også tjekke det når du tager billeder og ikke bruger rød øe funtionen. hvis begge øjne er røde, så er der ingen skelen, men det er der tilgengæld hvis kun det ene blir rødt ;o)

Anmeld

17. marts 2008

Monica

Gustav - for 14 dage side - 7,8 og 74 cm... Stor dreng!

Monica

Anmeld

17. marts 2008

linepaaske

ca. 7 måneder gammel målte jeg Sverke til 9,7 og 73 lang.

Anmeld

17. marts 2008

Mor-jannie

william 8 mdr = 8 kg og 72cm han er ik så stor men har os været syg:-(' men nu tager vi revanse:P krammert

Anmeld

17. marts 2008

Ny mor

ka li ja skriver:

Birgitte (ny mor) skriver:

knus Birgitte & Marius

100g mere og 1 cm mere en marius:D

mht skelen så kan du vidst også tjekke det når du tager billeder og ikke bruger rød øe funtionen. hvis begge øjne er røde, så er der ingen skelen, men det er der tilgengæld hvis kun det ene blir rødt ;o)
Oki, det vidste jeg ikke - tak ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.