Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anasmor skriver: Jamen det kan også være at det er lavt sat, men jeg sætter perfektion over penge ... Og glæden ved at glæde andre er vigtig for mig
Jamen det kan også være at det er lavt sat, men jeg sætter perfektion over penge ... Og glæden ved at glæde andre er vigtig for mig
Det er jo en fin filosofi. Men som forretningskvinde skal man jo ogsaa kunne leve af det
Men altsaa, jeg er nu slet ikke i tvivl om at du har taenkt over det. Og man kan jo altid lave aendringer efterhaanden som man laerer og faar erfaringer.
Held og lykke.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mariesmavse92 skriver: WOW, er mundlam!!! Har selvfølgelig liket din side!!! Skal man give 50,-pr person for sådan en formidabel kage???! DET er lavt sat, det kan du virkelig godt kræve mere for Men selvfølgelig, når det er billigt, viser det også at du virkelig elsker dit håndværk Har aldrig set noget lignende, det er jo mesterværker... GID du havde lavet min bryllupskage
WOW, er mundlam!!! Har selvfølgelig liket din side!!! Skal man give 50,-pr person for sådan en formidabel kage???! DET er lavt sat, det kan du virkelig godt kræve mere for Men selvfølgelig, når det er billigt, viser det også at du virkelig elsker dit håndværk Har aldrig set noget lignende, det er jo mesterværker... GID du havde lavet min bryllupskage
Jeg glæder mig rigtig meget til maj, når jeg kan se den kage, du laver til os. Jeg er meget spændt på at se, hvad du finder på.
Anasmor skriver: Ja så springer jeg altså ud som selvstændig med eget kageri Efter mange års sukken efter at arbejde med kager så meget som muligt, så er det nu muligt, og jeg kan nu lave kage til ALLE Priser helt nede fra 49 kr alt inkl, selvfølgelig med hygiejne bevis og forsikring på kagen I er meget velkomne til at kigge forbi https://www.facebook.com/#!/Hjertekagen og dele siden med dem du tror kunne bruge den til noget Kh og tak for de altid opmuntrende ordStinna
Ja så springer jeg altså ud som selvstændig med eget kageri Efter mange års sukken efter at arbejde med kager så meget som muligt, så er det nu muligt, og jeg kan nu lave kage til ALLE Priser helt nede fra 49 kr alt inkl, selvfølgelig med hygiejne bevis og forsikring på kagen I er meget velkomne til at kigge forbi https://www.facebook.com/#!/Hjertekagen og dele siden med dem du tror kunne bruge den til noget Kh og tak for de altid opmuntrende ordStinna
Hvor er de flotte. Hvis nu man ikke bor i nærheden af dig, kan den så "sendes" eller skal man hente selv?
sommerbarn<3 skriver: Hvor er de flotte. Hvis nu man ikke bor i nærheden af dig, kan den så "sendes" eller skal man hente selv?
Lige min tanke, FOR sikke nogle super fantastiske kager.De er så perfekte.
Fantastisk, vi skal bestemt have kage fra dig igen. Vi bestilte en til Liljes barnedåb, og der gik nok 30 min før der kunne skæres i den fordi folk lige skulle tage billeder og beundre den.
Mon ikke når jeg fylder rund til næste år at vi skal have en kage igen.
VIPpigen skriver: Fantastisk, vi skal bestemt have kage fra dig igen. Vi bestilte en til Liljes barnedåb, og der gik nok 30 min før der kunne skæres i den fordi folk lige skulle tage billeder og beundre den. Mon ikke når jeg fylder rund til næste år at vi skal have en kage igen.
Anasmor skriver: Jeg kan desværre ikke sende kagen, men du er meget velkommen til at hente den her
Jeg kan desværre ikke sende kagen, men du er meget velkommen til at hente den her
Æv æv. kan ikke hente selv. Kunne ellers godt bruge en postmand Per kage til hans (postmand Pers) største fan.
Hvor er det?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128