Så fik jeg endelig muligheden..... Hjertekagen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.309 visninger
23 svar
23 synes godt om
19. marts 2013

Anasmor

Ja så springer jeg altså ud som selvstændig med eget kageri

Efter mange års sukken efter at arbejde med kager så meget som muligt, så er det nu muligt, og jeg kan nu lave kage til ALLE

Priser helt nede fra 49 kr alt inkl, selvfølgelig med hygiejne bevis og forsikring på kagen

I er meget velkomne til at kigge forbi

https://www.facebook.com/#!/Hjertekagen og dele siden med dem du tror kunne bruge den til noget

Kh og tak for de altid opmuntrende ord

Stinna

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2013

Janni.

Linket virker ikke.

Anmeld

19. marts 2013

M (:

Janni. skriver:

Linket virker ikke.

https://www.facebook.com/Hjertekagen?fref=ts 

Anmeld

19. marts 2013

Janni.

19. marts 2013

3rollinger

Wouw, men det maatte jo gaa den vej . Kender ikke nogen der kan lave saa perfekte og fejlfri kager som dig. Og i hvilken som helst kategori.

Men hvordan soeren kan du lave kager til 49 kr. Bare ingredienserne, men ogsaa din tid.

Jeg haaber det bliver en stor success. 

Anmeld

19. marts 2013

Anasmor

3rollinger skriver:

Wouw, men det maatte jo gaa den vej . Kender ikke nogen der kan lave saa perfekte og fejlfri kager som dig. Og i hvilken som helst kategori.

Men hvordan soeren kan du lave kager til 49 kr. Bare ingredienserne, men ogsaa din tid.

Jeg haaber det bliver en stor success. 

Jamen det kan også være at det er lavt sat, men jeg sætter perfektion over penge ...

Og glæden ved at glæde andre er vigtig for mig

Anmeld

20. marts 2013

mariesmavse92

WOW, er mundlam!!! Har selvfølgelig liket din side!!! Skal man give 50,-pr person for sådan en formidabel kage???! DET er lavt sat, det kan du virkelig godt kræve mere for Men selvfølgelig, når det er billigt, viser det også at du virkelig elsker dit håndværk Har aldrig set noget lignende, det er jo mesterværker... GID du havde lavet min bryllupskage

Anmeld

20. marts 2013

morethanperfect

Anasmor skriver:

Ja så springer jeg altså ud som selvstændig med eget kageri

Efter mange års sukken efter at arbejde med kager så meget som muligt, så er det nu muligt, og jeg kan nu lave kage til ALLE

Priser helt nede fra 49 kr alt inkl, selvfølgelig med hygiejne bevis og forsikring på kagen

I er meget velkomne til at kigge forbi

https://www.facebook.com/#!/Hjertekagen og dele siden med dem du tror kunne bruge den til noget

Kh og tak for de altid opmuntrende ord

Stinna

Oh GOD .. Hvor er dy dygtig man !!

Godt du bor på fyn , for du skal helt sikkert lave min bryllupskage !

Anmeld

20. marts 2013

Den lykkelige

Ej det er så godt.. også synd at lade dit talent "gå til spilde".. Men kan ikke rigtig se nogen steder hvor du har adresse??

Anmeld

20. marts 2013

Den lykkelige

Nå kan lige se nu når jeg trykker "om" så kan man se alle de oplysninger.. kunne jeg ikke før..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.