FLYDENDE udflåd efter sex (med detaljer, sorry)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2013

Anonym trådstarter

Miss-86 skriver:

Er det ikke bare sæd da?

Det hele kommer jo ikke ud på engang, hvis man fx. går i bad efter sex.

Så snakkede jeg med lægen. Det er sandsynligvis IKKE sæd, når jeg har en forhistorie med følsomme hinder i underlivet. Jeg skal til undersøgelse i dag men tak for svar!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2013

Anonym trådstarter

ønskebarn74 skriver:

Det er sæd når det er blevet udsat for det sure miljø i kvinden.. Oplever det samme og lægen sagde det er sæd.. Det er jo levende og bevæger sig op i dig..

Så snakkede jeg med lægen. Det er sandsynligvis IKKE sæd, når jeg har en forhistorie med følsomme hinder i underlivet. Jeg skal til undersøgelse i dag men tak for svar!

Anmeld

20. marts 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Det hele kommet altså ikke ud på en gang. Det kan være i en op til 5 dage. Så tror nu stadig det kan være det

Anmeld

20. marts 2013

MorDk

Anonym skriver:

Ehmm snakkede DU med lægen? Var det ikke din veninde der havde problemet???

Anmeld

20. marts 2013

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Ehmm snakkede DU med lægen? Var det ikke din veninde der havde problemet???

Nu er det ts der skriver ikke veninden. Jeg kan se hvordan forvirringen opstår Min veninde ringede til lægen og skrev så at jeg kunne skrive hendes svar. Hun skrev det til mig i chatten på facebook

Anmeld

20. marts 2013

MorDk

Anonym skriver:

Nu er det ts der skriver ikke veninden. Jeg kan se hvordan forvirringen opstår Min veninde ringede til lægen og skrev så at jeg kunne skrive hendes svar. Hun skrev det til mig i chatten på facebook

Nå ok... hehe ja på den måde

Anmeld

20. marts 2013

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Nå ok... hehe ja på den måde

Det er lige det med st søge hjælp for andre....

Anmeld

20. marts 2013

Miss-86

Anonym skriver:

Okay, det var godt du kom til lægen så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.