FLYDENDE udflåd efter sex (med detaljer, sorry)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.309 visninger
17 svar
4 synes godt om
19. marts 2013

Anonym trådstarter

Jeg har kopieret noget en veninde skrev til mig om jeg ville spørge om herinde. Jeg er anonym for hendes skyld. Og så laderjeg hende selv svare jer, hvis I kan hjælpe hende lidt:

"nu bliver jeg snart skør i hovedet.

nen er sikker hver gang - når jeg har dyrket lagengymnastik med min kæreste, så "står det ud af mig." det er en klar væske, som bliver meget klistret, når den tørrer. Dvs. mine lår f.eks. klistrer sammen. Og det er rigtig meget. Jeg vågnede i nat og så var jeg våd over det hele dernede og det løb ned mellem ballerne. 

Da jeg stod op kunne jeg mærke at der kom mere ud, og det blev bare ved. Det siver ikke, men kommer i "portioner" ligesom ens mens. det er lugtfrit og klart. men meget irriterende,

må hellere skrive at mine slimhinder ofte bliver meget irriterede ved sex, da jeg er meget stram.

er der nogle der ved noget??"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2013

esioul

Anonym skriver:

Jeg har kopieret noget en veninde skrev til mig om jeg ville spørge om herinde. Jeg er anonym for hendes skyld. Og så laderjeg hende selv svare jer, hvis I kan hjælpe hende lidt:

nen er sikker hver gang - når jeg har dyrket lagengymnastik med min kæreste, så "står det ud af mig." det er en klar væske, som bliver meget klistret, når den tørrer. Dvs. mine lår f.eks. klistrer sammen. Og det er rigtig meget. Jeg vågnede i nat og så var jeg våd over det hele dernede og det løb ned mellem ballerne. 

Da jeg stod op kunne jeg mærke at der kom mere ud, og det blev bare ved. Det siver ikke, men kommer i "portioner" ligesom ens mens. det er lugtfrit og klart. men meget irriterende,

må hellere skrive at mine slimhinder ofte bliver meget irriterede ved sex, da jeg er meget stram.

sæd?

Anmeld

19. marts 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

sæd?

nej jeg går altid på toilet bagefter. det her er HELT vandet, altså helt tyndt. Dog en smule tykkere end vand.

Anmeld

19. marts 2013

Trinebaby

Anonym skriver:

selvom du går på wc kan det stadig være sæd  

Anmeld

19. marts 2013

esioul

Anonym skriver:

nej jeg går altid på toilet bagefter. det her er HELT vandet, altså helt tyndt. Dog en smule tykkere end vand.

Det hele kommet altså ikke ud på en gang. Det kan være i en op til 5 dage. Så tror nu stadig det kan være det

Anmeld

19. marts 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Det hele kommet altså ikke ud på en gang. Det kan være i en op til 5 dage. Så tror nu stadig det kan være det

I får lige samme svar:

Jeg er stensikker på at det ikke er sæd. Det er helt sikkert noget andet. min kærestes sæd er ligesom sæd nu end er men det her er flydende. Og jeg kan uden tvivl fylde et glas så meget kommer der ud. det er HELT flydende men en smule tykkere end vand.

Anmeld

19. marts 2013

Anonym trådstarter

Trinebaby skriver:

selvom du går på wc kan det stadig være sæd  

I får lige samme svar:

Jeg er stensikker på at det ikke er sæd. Det er helt sikkert noget andet. min kærestes sæd er ligesom sæd nu end er men det her er flydende. Og jeg kan uden tvivl fylde et glas så meget kommer der ud. det er HELT flydende men en smule tykkere end vand.

Anmeld

19. marts 2013

Maja88

Sæd blandet med udflåd

Anmeld

19. marts 2013

ønskebørn74

I får lige samme svar:

Det er sæd når det er blevet udsat for det sure miljø i kvinden.. Oplever det samme og lægen sagde det er sæd.. Det er jo levende og bevæger sig op i dig..

Anmeld

20. marts 2013

Miss-86

Er det ikke bare sæd da?

Det hele kommer jo ikke ud på engang, hvis man fx. går i bad efter sex.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.