Smide bleen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2013

Anonym trådstarter

Pikku Myy skriver:

Det tog mig lidt lang tid at fange den, men du er dagplejeren, der mener at nogle børn får bleen for tidligt af på bekostning af dagplejens interiør. Korrekt?

Den ikke særlig store erfaring jeg har med børn der kvitter bleen, har været at der kun behøver være ganske få uheld, og det mener jeg bør kunne accepteres af institutionen (børnehave i vores tilfælde).

Måske kunne man lægge et tisselagen mellem tumlemadras og dække i en kort periode, og sørge for at have klude i nærheden.

Jep

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2013

K&S

Anonym skriver:

Jep

Er du ikke interesseret i at hjælpe børnene så godt på vej som muligt? 

Er du lige startet som DP? 

Anmeld

19. marts 2013

Elgaard73

Anonym skriver:

Jep

Jeg forstår ikke helt hvor du vil hen... Men har jeg forstået det korrekt når jeg får opfattelsen af, at du ikke vil arbejde sammen med forældrene om at gøre deres tumling blefri...??? Pågrund af tæpper, madrasser og trægulve...???

Iøvrigt syntes jeg (og ret mig bare, hvis jeg tager fejl) at du skriver på nøjagtig samme måde , som den DP der ikke ville passe et barn af en rocker... Er det tilfældet ( altså at det også var dig), så tror jeg efterhånden at du skal overveje et brancheskift... 

Anmeld

19. marts 2013

(august)

Jeg kan ikke helt se problemet, da det jo er noget som følger med området også må man jo prøve at være obs på det barn som er ved at smide bleen. Det er jo det samme for forældrene, der bliver jo også tisset på deres hvis de ikke er gode til at kontrollere indtag af væske + obs på tisse tider. 

Vores datter har lige smidt bleen for en måned siden og vi har alt i alt haft 7 uheld i løbet af de første 14 dage og derefter har hun været tør både dag og nat og er uden ble 24 timer i døgnet.

Hun går dog i vs men der har overhovedet ikke været nogle sure miner eller noget når hun har lavet uheld, bare et kom og få tørt tøj på og prøve at huske at løbe lidt før næste gang.

Må indrømme at hvis det er et problem for dig så må du nok overveje et karriereskift.

Anmeld

20. marts 2013

Anonym trådstarter

K&S skriver:

Er du ikke interesseret i at hjælpe børnene så godt på vej som muligt? 

Er du lige startet som DP? 

Problemet er løst, han får ble på i legestuen. Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.