Mere navnesnak!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2013

kriknu

Villads eller Jeppe - har stemt Jeppe, men kan faktisk ikke finde ud af hvad jeg hælder mest til 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2013

Anonym trådstarter

kriknu skriver:

Villads eller Jeppe - har stemt Jeppe, men kan faktisk ikke finde ud af hvad jeg hælder mest til 

Mange tak for stemmen det er virkelig bare forfærdeligt!

Anmeld

14. april 2013

mpr

Anonym skriver:

Vi venter os en dreng til sommer, men kan ikke finde de rigtige navn! Vi har lidt bud, men de føles ikke perfekte!

Nogle forslag? Hvad er du mest til?

Hælder mest til Nijas synes det er ret sødt og noget man ikke høre så tit kan også godt lide Villads men generelt med de andre navne synes man har hørt dem for tit efterhånden

Anmeld

14. april 2013

Krussedulle

Anonym skriver:

Vi venter os en dreng til sommer, men kan ikke finde de rigtige navn! Vi har lidt bud, men de føles ikke perfekte!

Nogle forslag? Hvad er du mest til?

Jeg har stemt Ludvig det syntes jeg er flot!

Vi har en Noah, en Storm og en Sylvester

Anmeld

14. april 2013

Isaac's mor

Villads er rigtig sødt synes jeg
Har selv en Isaac

Anmeld

14. april 2013

B&J

Jeppe

Anmeld

14. april 2013

Anonym trådstarter

Chel1992 skriver:

Hælder mest til Nijas synes det er ret sødt og noget man ikke høre så tit kan også godt lide Villads men generelt med de andre navne synes man har hørt dem for tit efterhånden

Jeg er bare lidt bange for om det er for specielt

Anmeld

14. april 2013

MortilElias2010

Jeg er helt for August 

Og med Nijas så syntes jeg bare at det for meget minder om et barn der forsøger at lære at sige Elias.. Sådan sagde min søn nemlig rigtig længe inden han lærte at sige Elias - det ligger bare ikke godt i munden fordi det lyder som en prøve på noget andet. 

Anmeld

15. maj 2013

Anonym trådstarter

MortilElias2010 skriver:

Jeg er helt for August 

Og med Nijas så syntes jeg bare at det for meget minder om et barn der forsøger at lære at sige Elias.. Sådan sagde min søn nemlig rigtig længe inden han lærte at sige Elias - det ligger bare ikke godt i munden fordi det lyder som en prøve på noget andet. 

Det med at det kan lyde som Elias har jeg hørt før, så det kan da godt være at der er noget om det!

Anmeld

15. maj 2013

Anonym trådstarter

Krussedulle skriver:

Jeg har stemt Ludvig det syntes jeg er flot!

Vi har en Noah, en Storm og en Sylvester

Det er virkelig også nogle fine navne dine drenge har hold op hvor er det bare svært!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.