Mere navnesnak!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2013

M (:

Anonym skriver:

Jamen det kan også være farligt at dele navnene, både hvis andre bliver interesseret i navnet, men også fordi folk altid har en mening og selvom det ikke burde betyde noget, så er det jo træls, hvis alle synes at det navn man overvejer er grimt!

Ja, og så stor en beslutning vil man gerne selv have lov at træffe uden andres meninger om de navne man overvejer.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2013

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Ja, og så stor en beslutning vil man gerne selv have lov at træffe uden andres meninger om de navne man overvejer.. 

Nemlig. Da vi ventede vores datter, ytrede vi hvad vi havde i tankerne og alle synes ikke vores datters navn var fantastisk, men vi endte med at følge vores hjerter og så fik hun det navn, som vi helst ville have!

Anmeld

19. marts 2013

M (:

Anonym skriver:

Nemlig. Da vi ventede vores datter, ytrede vi hvad vi havde i tankerne og alle synes ikke vores datters navn var fantastisk, men vi endte med at følge vores hjerter og så fik hun det navn, som vi helst ville have!

Ja, det er da også 100% jeres valg! Hvad famile/venner synes er da ikke relevant for jer..

Anmeld

19. marts 2013

Ryberg

Jeg kan rigtig godt lide "lige-ud-af-landevejen" navne

Vores dreng hedder Lasse

Jeg stemte Jeppe

Anmeld

19. marts 2013

Anonym trådstarter

KittyGirl skriver:

Jeg kan rigtig godt lide "lige-ud-af-landevejen" navne

Vores dreng hedder Lasse

Jeg stemte Jeppe

Lasse synes jeg også er så fint, men fordi min "første" hed Lasse, så synes min kæreste at det er lidt akavet!

Anmeld

19. marts 2013

Ryberg

Anonym skriver:

Lasse synes jeg også er så fint, men fordi min "første" hed Lasse, så synes min kæreste at det er lidt akavet!

Hi hi, det kan jeg også godt forstå

Sådan har jeg det også med Nils, Nicolaj, Henrik og Flemming....

Anmeld

19. marts 2013

Pigent

Anonym skriver:

Vi venter os en dreng til sommer, men kan ikke finde de rigtige navn! Vi har lidt bud, men de føles ikke perfekte!

Nogle forslag? Hvad er du mest til?

Har stemt Laurits/Laurids, men kan også godt lide Jeppe, Villads og Ludvig. 

Anmeld

21. marts 2013

Anonym trådstarter

Barnepigen skriver:

Har stemt Laurits/Laurids, men kan også godt lide Jeppe, Villads og Ludvig. 

Årh det er bare SÅ svært! Er også vild med Laurits, men jo mere jeg siger det, jo mærkeligere lyder det

Anmeld

21. marts 2013

Victoria2013

Af de navne er jeg nok mest til August

Anmeld

28. marts 2013

Trouble

Anonym skriver:

Vi venter os en dreng til sommer, men kan ikke finde de rigtige navn! Vi har lidt bud, men de føles ikke perfekte!

Nogle forslag? Hvad er du mest til?

hejsa

Personligt synes jeg bestemt at I skal tage navnet Nijas siden der er ikke er mange der har valgt det Jeg synes det lyder rigtig dejligt og synes det kunne vaere rigtig sjovt med lidt variation, i stedet for alles boern hedder august

haaber i finder det der er bedst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.