Mærket af graviditeten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2013

Albertsen92

Juni-barn skriver:

Hey piger.. 

er lidt nysgerrig... Hvornår begyndte du at føle dig besværet af graviditeten?

jeg er 26+0 henne og synes jeg er begyndt at føle mig besværet af Graviditeten... 

Før uge 20, har voldsom kvalme døgnet rundt, så er sygemeldt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2013

christina92

Juni-barn skriver:

Hey piger.. 

jeg er 26+0 henne og synes jeg er begyndt at føle mig besværet af Graviditeten... 

Jeg har svaret at jeg ikke følte mig besværet  Jeg havde usædvanlig meget kvalme de første 4 mdr, med næsten 30 opkastninger dagligt.

Men derfra havde jeg det skønt! Mærkede intet til det. Var i mit livs form 2 dage inden jeg fødte 

Anmeld

27. marts 2013

-Sigrid-

Juni-barn skriver:

Hey piger.. 

Min bækkenløsning begyndte i 7. uge, og opkast i 6+lidt... Intet af det stoppede. Hovedpine, søvn, tisseri blev heldigvis lidt mindre hårdt midtfor og så værre mod enden

Anmeld

27. marts 2013

lycly

Under min første graviditet var jeg slet ikke besværet overhovedet, men det var også sommer så man skulle ikke have vinterstøvler på, jeg skulle ikke engang have strømper på

Her 2. gang hvor jeg snart er højgravid og det er stadig vinterstøvle vejr udenfor, der synes jeg godt nok det er blevet hårdt efter uge 30. Men det hænger også sammen med at jeg denne gang hurtigt får ondt plus jeg har en datter på 20 mdr

Anmeld

27. marts 2013

FrkZier

Juni-barn skriver:

Hey piger.. 

Altså, har været besværet lige fra start, bare på forskellige områder:

uge 5-13 massiv kvalme

uge 8-23 voldsomme iskias smerter

Fra uge 23 begyndt væsken at komme

Fra uge 30 rygsmerter, lændesmerter og ømt bækken

- er nu 35+0 og væsken er desværre ikk blevet bedre, tror sgu snart jeg eksploderer

Anmeld

27. marts 2013

Miss Kat

Jeg har stemt 30-32, men det er måske lidt noget pjat, for jeg føler mig egentlig ikke voldsomt plaget af gener. Jeg synes bare mit korpus er blevet tungt og ømt det sidste stykke tid, samt at det er hårdt at komme omkring pga. stakåndethed. Nå ja, og at tage strømper og sko på er en mindre kamp i sig selv. Men det er jo luksusproblemer i forhold til så mange andre graviditetsgener, så jeg er meget taknemmelig! Jeg er i dag 34+1.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.