Mærket af graviditeten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvornår begyndte du at føle dig besværet?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.733 visninger
15 svar
0 synes godt om
18. marts 2013

Juni-barn

Hey piger.. 

er lidt nysgerrig... Hvornår begyndte du at føle dig besværet af graviditeten?

jeg er 26+0 henne og synes jeg er begyndt at føle mig besværet af Graviditeten... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2013

1990h

Juni-barn skriver:

Hey piger.. 

jeg er 26+0 henne og synes jeg er begyndt at føle mig besværet af Graviditeten... 

vand, prikken og sovende fingre jeg ikke kan bevæge om morgenen fra uge 25til nu

generet af vægten, vand i benene og bare træt af at være gravid fra uge 32til nu

Anmeld

18. marts 2013

mth1987

Man ka jo være besværet på mange måder i graviditeten. Der er jo både kvalme der gør det svært at opretholde en normal hverdag, og så er der bækkensmerter osv. 

Anmeld

18. marts 2013

Juliekp

Juni-barn skriver:

Hey piger.. 

Jeg vil ikke mene jeg på noget tid følte mig besværet, var en af de heldige der havde en nem graviditet. Hvis jeg skulle vælge, vil jeg sige at den sidste måned var det svært at tage sko på og gå op ad trapper, men det er vist også det

Anmeld

18. marts 2013

MMOGM

Juni-barn skriver:

Hey piger.. 

Jeg har stemt 'har aldrig følt mig besværet' 

Jeg havde en super nem graviditet, og maven påvirkede mig aldrig som sådan, da jeg ikke var særlig stor 

Men kan huske at jeg i uge 37+ begyndte at synes at maven var liiiidt tung hihi 

Anmeld

18. marts 2013

modesty

Jeg synes det er meget svært at svare på, da besværet jo kan være alt muligt. Jeg begyndte at få lidt ondt ved skambenet omkring uge 35-36 da min drengs hoved satte sig fast allerede dér. Og indimellem fik jeg også lidt bidende smerter længst nede ved livmoderåbningen, af samme årsag. Men jeg vil egentlig ikke kalde det besværet. Jeg havde det fint i resten af kroppen.

Anmeld

18. marts 2013

Victoria2013

Vil sige det må være før uge 20, for jeg har haft lændesmerter nærmest hele vejen igennem. Går også til fysioterapeut og det hjælper lidt efter en tur hos hende, men det er jo kun lige dén dag. Får nemt ondt igen desværre og det er ikke blevet bedre og det tror jeg heller ikke det bliver.

Det ærger mig meget fordi det også bremser min jobsøgning lidt, da jeg jo ikke kan søge jobs med for meget fysisk aktivitet... og det er hvad der primært er indenfor min branche desværre...

Anmeld

18. marts 2013

M (:

Juni-barn skriver:

Hey piger.. 

Jeg nåede aldrig at føle mig besværet af graviditeten (udover at jeg blev ret forpustet af at gå på trapper, og at maven efterhånden blev klemt ved cykling).. Jeg fødte 36+3. 

Anmeld

18. marts 2013

AnthonsMor

Juni-barn skriver:

Hey piger.. 

Jeg har stemt uge 39 og frem, men det kom faktisk først da jeg krydsede terminen.. Døjer med ryggen og daglige bækkensmerter nu..

Anmeld

18. marts 2013

Aagaard

Jeg har stemt uge 26-28 eller der omkring :-) 
Jeg var gravid i uge 27-28-29 og for hulen det var tungt at følge de 2 ugers feltkurser jeg havde den sommer. Jeg var så træt så træt, og vi gik så meget at jeg var nødt til at kapitulerer og ikke gå med om fredagen efter at have haft alt alt for mange plukveer natten op til :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.