Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Stivdie skriver: Tror jeg har besluttet mig for, at jeg egentlig godt kan lide lyden af det, men det er på skrift jeg har lidt svært ved det
Tror jeg har besluttet mig for, at jeg egentlig godt kan lide lyden af det, men det er på skrift jeg har lidt svært ved det
Ja jeg må indrømme det ser lidt dumt ud måske...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hvad synes i om navnet Håkon og hvorfor? Kunne i finde på at kalde jeres barn det?
Hvad synes i om navnet Håkon og hvorfor?
Kunne i finde på at kalde jeres barn det?
Det er egentlig et meget pænt navn, men på den anden side tror jeg aldrig selv jeg ville kalde mit barn (hvis det var en dreng) for det. Men syntes ikke det er grimt, det er bare "ikke lige mig"
Kia2013 skriver: Det er egentlig et meget pænt navn, men på den anden side tror jeg aldrig selv jeg ville kalde mit barn (hvis det var en dreng) for det. Men syntes ikke det er grimt, det er bare "ikke lige mig"
Det er farligt at se film med små søde drenge når man selv venter en dreng kan jeg godt lige sige da
Det bryder jeg mig ikke om.
Det er ikk lige mig
Jeg bryder mig ikke om det, slet ikke faktisk. Så jeg kunne ikke finde på det. Min søn hedder Villads.
Vh. Louise
Det er ikke lige mig
Yurie skriver: Jeg kommer til at tænke på filmen sunes familie, når jeg hører det.
Jeg kommer til at tænke på filmen sunes familie, når jeg hører det.
det var faktisk også da jeg så den for lidt siden med min nevø at det faldt mig ind
Anonym skriver: det var faktisk også da jeg så den for lidt siden med min nevø at det faldt mig ind
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128