Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvad synes i om navnet Håkon og hvorfor?
Kunne i finde på at kalde jeres barn det?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hvad synes i om navnet Håkon og hvorfor? Kunne i finde på at kalde jeres barn det?
Jeg kunne ikke... bryder mig ikke særligt om det.Men min mand foreslog det da jeg ventede vores søn
Nej, det ville jeg aldrig kalde min søn. Det er for mig en norsk navn.
Jeg kan ikke lide det...
Det bryder jeg mig bestemt ikke om
Jeg synes det er et super flot navn Det er et stærkt, maskulint og sjældent navn, derfor kan jeg lide det! Vi talte om det herhjemme hvis vi skulle få en dreng anden gang, det får vi så ikke.
Stivdie skriver: Jeg ville aldrig selv have fundet på det, men jeg har egentlig ikke noget imod det. Tror nu nok jeg skulle bruge en del mere tid på at tænke over det, inden det var noget jeg ville kalde mit barn Men ikke umuligt.
Jeg ville aldrig selv have fundet på det, men jeg har egentlig ikke noget imod det. Tror nu nok jeg skulle bruge en del mere tid på at tænke over det, inden det var noget jeg ville kalde mit barn Men ikke umuligt.
Det er også det jeg tænker lidt, jeg synes det har så mange fordele - men jeg er meget i tvivl
Anonym skriver: Det er også det jeg tænker lidt, jeg synes det har så mange fordele - men jeg er meget i tvivl
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128