Hvem skal jeg sælge til?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2013

L&V

Jeg ville klart sælge til den der gav et reelt bud og man aftaler en pris med. Det andet ku jo lige så vel være en forespørgsel der ikke førte til salg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2013

Lunae

Månsson skriver:

Jeg ville klart sælge til den der gav et reelt bud og man aftaler en pris med. Det andet ku jo lige så vel være en forespørgsel der ikke førte til salg

Ja, men hun havde jo godkendt handlen med kjolerne og ville gerne have en samlet pris med nattøjet også - den havde jeg så overset!

Anmeld

18. marts 2013

L&V

Lunae skriver:

Ja, men hun havde jo godkendt handlen med kjolerne og ville gerne have en samlet pris med nattøjet også - den havde jeg så overset!

Hmm tja det er svært når man ikke lige kan se osv.. Hun vil ikke bare nøjes med kjolerne

Anmeld

18. marts 2013

Lunae

Månsson skriver:

Hmm tja det er svært når man ikke lige kan se osv.. Hun vil ikke bare nøjes med kjolerne

De er begge ret opsatte på det nattøj og jeg må sige, at jeg ville være temmelig træt af, hvis jeg lod nr 2. Købe nattøjet og det så betød at kjolesalget gik i vasken den ene handel er 50 kr. Den anden er 350 kr.

Anmeld

18. marts 2013

L&V

Lunae skriver:

De er begge ret opsatte på det nattøj og jeg må sige, at jeg ville være temmelig træt af, hvis jeg lod nr 2. Købe nattøjet og det så betød at kjolesalget gik i vasken den ene handel er 50 kr. Den anden er 350 kr.

Så er det da bare med at stille hende med kjolerne tilfreds

Anmeld

18. marts 2013

Kay

tror ikke man kan undgå at gøre folk sure en gang i mellem ved nethandler...

jeg havde sat en lampe på facebook til 100 kr. , og fik et bud på 90 kr af en og lidt efter skrev en anden at hun gerne ville give 100... den første byder så 105 og der efter skriver jeg at jeg sælger den til den højest bydende... når nu de er gået igang med at byde...

det bliver nr. 2 meget sur over, da den jo ikke er slået op til at auktion men til salg (der står intet i grupens regler om at man ik må dette) men det var jo hende selv der startede med at byde over... så i mine øjne skal nr. 1 da ha lov at byde igen... men nu er hun sur og vil aldrig handle med mig igen...  buhu... æv bæv

Anmeld

18. marts 2013

Lunae

Kay skriver:

tror ikke man kan undgå at gøre folk sure en gang i mellem ved nethandler...

jeg havde sat en lampe på facebook til 100 kr. , og fik et bud på 90 kr af en og lidt efter skrev en anden at hun gerne ville give 100... den første byder så 105 og der efter skriver jeg at jeg sælger den til den højest bydende... når nu de er gået igang med at byde...

det bliver nr. 2 meget sur over, da den jo ikke er slået op til at auktion men til salg (der står intet i grupens regler om at man ik må dette) men det var jo hende selv der startede med at byde over... så i mine øjne skal nr. 1 da ha lov at byde igen... men nu er hun sur og vil aldrig handle med mig igen...  buhu... æv bæv

Ja man kan ikke stille alle tilfredse! Hende nr 2 hos mig, skrev i sidste uge på noget andet nattøj og da jeg fandt det frem, fandt jeg en lille plet og skrev derfor til hende, at jeg ikke synes at jeg kunne tillade mig at sælge det alligevel!
Nu har jeg så skrevet til hende, at jeg er ked af fejlen omkring det nye nattøj, men hvis hun er interesseret, må hun få nattøjet med pletten (2 sæt) samt et andet sæt jeg har liggende, gratis! Det har hun ikke svaret på!

Jeg kan sgu ikke gøre mere!

Anmeld

18. marts 2013

Kay

Lunae skriver:

Ja man kan ikke stille alle tilfredse! Hende nr 2 hos mig, skrev i sidste uge på noget andet nattøj og da jeg fandt det frem, fandt jeg en lille plet og skrev derfor til hende, at jeg ikke synes at jeg kunne tillade mig at sælge det alligevel!
Nu har jeg så skrevet til hende, at jeg er ked af fejlen omkring det nye nattøj, men hvis hun er interesseret, må hun få nattøjet med pletten (2 sæt) samt et andet sæt jeg har liggende, gratis! Det har hun ikke svaret på!

Jeg kan sgu ikke gøre mere!

lige netop... det kan ik ødelægge min dag at jeg har gjort en fremmet dame sur på en internet salgs side

Anmeld

18. marts 2013

Fenja09

Lunae skriver:

Sagen er den, at jeg sælger tøj i en facebookgruppe. Igår er der så en pige der byder på en masse pompdelux kjoler og vi aftaler en pris. Efterfølgende byder en anden på noget nattøj og jeg accepterer hendes bud. Nu skriver den første (hende med kjolerne) om hendes henvendelse på nattøjet bare blev overset og ja, det gjorde den! Har slet ikke set at hun havde skrevet først på nattøjet også!

What to do? De vil begge gerne købe det, men jeg skal skuffe den ene

Det må være hende med kjolerne der har førsteret til at købe nattøjet, så må du tage det på dine skuldre at nr 2 vil blive skuffet. Den første kan ikke gøre for at du ikke har set at hun ville have nattøjet med.

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.