Kay skriver:
tror ikke man kan undgå at gøre folk sure en gang i mellem ved nethandler...
jeg havde sat en lampe på facebook til 100 kr. , og fik et bud på 90 kr af en og lidt efter skrev en anden at hun gerne ville give 100... den første byder så 105 og der efter skriver jeg at jeg sælger den til den højest bydende... når nu de er gået igang med at byde...
det bliver nr. 2 meget sur over, da den jo ikke er slået op til at auktion men til salg (der står intet i grupens regler om at man ik må dette) men det var jo hende selv der startede med at byde over... så i mine øjne skal nr. 1 da ha lov at byde igen... men nu er hun sur og vil aldrig handle med mig igen...
buhu... æv bæv
Ja man kan ikke stille alle tilfredse! Hende nr 2 hos mig, skrev i sidste uge på noget andet nattøj og da jeg fandt det frem, fandt jeg en lille plet og skrev derfor til hende, at jeg ikke synes at jeg kunne tillade mig at sælge det alligevel!
Nu har jeg så skrevet til hende, at jeg er ked af fejlen omkring det nye nattøj, men hvis hun er interesseret, må hun få nattøjet med pletten (2 sæt) samt et andet sæt jeg har liggende, gratis! Det har hun ikke svaret på!
Jeg kan sgu ikke gøre mere!
Anmeld