Hvem skal jeg sælge til?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvem skal jeg sælge til? (Læs først teksten)

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.217 visninger
18 svar
4 synes godt om
18. marts 2013

Lunae

Sagen er den, at jeg sælger tøj i en facebookgruppe. Igår er der så en pige der byder på en masse pompdelux kjoler og vi aftaler en pris. Efterfølgende byder en anden på noget nattøj og jeg accepterer hendes bud. Nu skriver den første (hende med kjolerne) om hendes henvendelse på nattøjet bare blev overset og ja, det gjorde den! Har slet ikke set at hun havde skrevet først på nattøjet også!

What to do? De vil begge gerne købe det, men jeg skal skuffe den ene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2013

PernilleogLouis

Lunae skriver:

Sagen er den, at jeg sælger tøj i en facebookgruppe. Igår er der så en pige der byder på en masse pompdelux kjoler og vi aftaler en pris. Efterfølgende byder en anden på noget nattøj og jeg accepterer hendes bud. Nu skriver den første (hende med kjolerne) om hendes henvendelse på nattøjet bare blev overset og ja, det gjorde den! Har slet ikke set at hun havde skrevet først på nattøjet også!

Jeg har skrevet hende med kjolerne fordi du jo først havde aftalt en pris med hende - at du så har overset nattøjet er jo ik hendes skyld

Anmeld

18. marts 2013

Carina:-)

Hende der har skrevet først.

Anmeld

18. marts 2013

Lunae

PernilleogLouis skriver:

Jeg har skrevet hende med kjolerne fordi du jo først havde aftalt en pris med hende - at du så har overset nattøjet er jo ik hendes skyld

Nej præcis! Sådan tænker jeg egentlig også, men har jo også accepteret den andens bud på nattøjet! Øv hvor træls at jeg ikke havde set, at hun havde skrevet derpå først! Dum fejl!

Nr 2 skriver, at det ikke er for at være sur, men hun mener at hun har ret til nattøjet nu! Argh!!

Anmeld

18. marts 2013

optimistmor

bare undskylt til nr 2 at du havde taget fejl men vil gøre det du finder mest rimeligt:-)

Anmeld

18. marts 2013

Lunae

optimistmor skriver:

bare undskylt til nr 2 at du havde taget fejl men vil gøre det du finder mest rimeligt:-)

Det har jeg gjort, men fordi den første var en henvendelse og ikke et reelt bud (fordi hun jo skulle have en samlet pris på det og kjolerne) så mener nr 2. Køber at hun jo bød først og jeg godkendte det!

Anmeld

18. marts 2013

PernilleogLouis

Lunae skriver:

Nej præcis! Sådan tænker jeg egentlig også, men har jo også accepteret den andens bud på nattøjet! Øv hvor træls at jeg ikke havde set, at hun havde skrevet derpå først! Dum fejl!

Nr 2 skriver, at det ikke er for at være sur, men hun mener at hun har ret til nattøjet nu! Argh!!

Ja der kan jo ske fejl ligemeget hvad du vælger bliver den ene nok lidt mopset - håber det går uden for mange sure miner

Anmeld

18. marts 2013

Lunae

PernilleogLouis skriver:

Ja der kan jo ske fejl ligemeget hvad du vælger bliver den ene nok lidt mopset - håber det går uden for mange sure miner

Ja det tror jeg nemlig også, men tænkte jo at vælge den første, både fordi jeg jo havde overset hendes henvendelse, men også fordi hun skal købe for 300 kr af mig. Den anden ville kun have nattøjet!

Anmeld

18. marts 2013

TNBC

Lunae skriver:

Det skete for mig. Jeg var den første der skrev, men hun fattede ikke at jeg ville have den, så hun lod den anden købe den uden at give mig en chance, også selvom at jeg bød mere. Jeg blev mopset. Men du skal helt sikkert vælge den første. Man overser ting, og sådan er det.

Anmeld

18. marts 2013

Lunae

Yurie skriver:

Det skete for mig. Jeg var den første der skrev, men hun fattede ikke at jeg ville have den, så hun lod den anden købe den uden at give mig en chance, også selvom at jeg bød mere. Jeg blev mopset. Men du skal helt sikkert vælge den første. Man overser ting, og sådan er det.

Ja det er virkelig en dum fejl fra min side og kan jo bare ikke gøre alle tilfredse! Jeg hælder også klart mest til den første, men hvor er det bare en dum situation, som jeg har bragt mig selv i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.