Hvad koster en blandings hvalp?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2013

Kay

o1Mutte skriver:

Ja hvalpene vil jo komme her til sommer og det er også et stort plus iht. renlighedstræning

Skal nok skrive når parring har fundet sted Og også så snart vi ved om hun er med hvalpe Der går jo noget tid før man kan se det

jeps det er nemlig helt perfekt og hvalpe i den perfekte størrelse til os

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2013

o1Mutte

Kief31 skriver:

En blandingshund bør ikke koste mere end udgifterne ved at lave den. Men hvorfor bevidst lave blandingshund?

Er lige så ''fræk'' at kopirer og sætte noget ind som jeg har skrevet i en anden tråd med få rettelser

''Dette er hvad man vil kalde et hyggekuld.
Tæven her er en yderst dejlig hund, som jeg gerne vil avle på. Ønsker at lave nogle dejlige hvalpe, til familier der ønsker sig en ven for livet.
Har ingen intentioner om at lave en ny race (selv om pusle er en ''ny race'' i usa mener jeg det er)

Har flere der ønsker en hvalp fra hende, netop fordi hun er så speciel (både sind og udseende).
Jeg har ikke tænkt mig at smække dem på dba til 500,- men vil derimod finde en fair pris der (så vidt muligt) vil dække mine omkostninger og dyrlæge regninger ved at lave disse hvalpe (også for at sortere eventuelle useriøse købere fra)
Jeg vil ikke sælge til gud og hver mand. Men vælge mine købere med omhu. ''

Anmeld

17. marts 2013

o1Mutte

Kay skriver:

jeps det er nemlig helt perfekt og hvalpe i den perfekte størrelse til os

Så kunne det jo ikke passe bedre Kan se du kommer heeeeelt fra nordsjælland af. Er det muligt at i kan komme når hvalpene er kommet til verden og se dem inden afhentning? (hvis det bliver aktuelt altså )

Anmeld

17. marts 2013

Kay

o1Mutte skriver:

Så kunne det jo ikke passe bedre Kan se du kommer heeeeelt fra nordsjælland af. Er det muligt at i kan komme når hvalpene er kommet til verden og se dem inden afhentning? (hvis det bliver aktuelt altså )

ja selvfølgelig det er noget vi vil priotere rigtig højt

Anmeld

17. marts 2013

o1Mutte

Kay skriver:

ja selvfølgelig det er noget vi vil priotere rigtig højt

Det lyder bare super!

Anmeld

17. marts 2013

1990h

o1Mutte skriver:

Nemlig der er mange ting i det

Tror også en pris på 2500-3000 vil afskrække mange useriøse købere. Men vil gerne se køberne inden hvalpen er gammel nok til at flytte så jeg er sikker på at de får det godt Og vil have et depositum. Igen for at være sikker på at køber mener det seriøst. Lidt træls at tro man har solgt 4 hvalpe og det så kun er den ene der bliver afhentet

Åh det er også hyggeligt Vi snakker også indimellem med vores tæves ''opdrætter'' men kendte hende så også lidt i forvejen

Ja det lyder som en god ide man må tage sine forholds regler..ikke alle mennesker er lige seriøse..og god ide med at møde alle mulige købere selv og ikke være bange for at spørge indtil deres familie situtation og bolig sitution så man ved hvor man sender sine hvalpe hen

Anmeld

17. marts 2013

o1Mutte

1990h skriver:

Ja det lyder som en god ide man må tage sine forholds regler..ikke alle mennesker er lige seriøse..og god ide med at møde alle mulige købere selv og ikke være bange for at spørge indtil deres familie situtation og bolig sitution så man ved hvor man sender sine hvalpe hen

Nemlig

Anmeld

17. marts 2013

Kay

1990h skriver:

lige netop og så snakke lidt med dem om hunde opdragelse og sådan så man kan fornemme om det er et godt hjem man sender dem til

Anmeld

17. marts 2013

1990h

Kay skriver:

lige netop og så snakke lidt med dem om hunde opdragelse og sådan så man kan fornemme om det er et godt hjem man sender dem til

Ja. lige præcist..

man kan have så mange spørgsmål. og i mine øjne må man stille dem alle sammen man vil jo det bedste for sine dyr..

Anmeld

17. marts 2013

C-Dog

Ved i egentlig godt at 80-90 procent af franske bulldog fødsler ender i ks? Åbenbart noget med smalt bagparti og den franskes store hovede :-o det lyder jo helt vildt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.