Vil rejse men er angst for fly!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2013

HeidiØ

Samme som FrkZier. Se frygten i øjnene! Det er hvad jeg gør. En fadøl eller to er osse en god idé

Men altså, jeg gør tit det, at jeg tager fat i en stewardesse og fortæller dem at jeg er bange for at flyve. Så holder de ofte et ekstra øje. Og så spørger jeg ALTID hvad det er, hvis der er lyde jeg ikke kan li. F.eks. lufthuller.

Min længste tur var til Thailand, jeg er SÅ stolt af mig selv.

Jeg var i London her i start februar, og der var det ca. 2 år siden jeg sidst havde fløjet. Og jeg var faktisk ikke så bange som jeg plejer. Der var meget turbulens i luften, hvor man fik besked på sikkerhedsbælter i 10 min. Men ja, det overvandt jeg sku osse

I øvrigt ville jeg hade hvis jeg ikke kunne komme nogle steder, pga. angst. Det er verdens mest sikre transportmiddel!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2013

maria_wlt

Anonym skriver:

århh synes det er så svært, jeg vil rejse til de varme lande men er bange for at flyve, når jeg sidder i en fly så begynder jeg at få kvalme osv pga angsten

Rejser I selvom I er bange eller bliver i bare hjemme i Danmark?

Hvis det skulle gå galt vil jeg ikke dø på sådan en forfærdelig måde

Hvis jeg var dig så ville jeg ringe til lægen og få en beroligende pille eller to..

De virker si godt og så skal du nok komme frem uden at svede af angst

Anmeld

26. marts 2013

Frk.Nissen

HeidiØ skriver:

Samme som FrkZier. Se frygten i øjnene! Det er hvad jeg gør. En fadøl eller to er osse en god idé

Men altså, jeg gør tit det, at jeg tager fat i en stewardesse og fortæller dem at jeg er bange for at flyve. Så holder de ofte et ekstra øje. Og så spørger jeg ALTID hvad det er, hvis der er lyde jeg ikke kan li. F.eks. lufthuller.

Min længste tur var til Thailand, jeg er SÅ stolt af mig selv.

Jeg var i London her i start februar, og der var det ca. 2 år siden jeg sidst havde fløjet. Og jeg var faktisk ikke så bange som jeg plejer. Der var meget turbulens i luften, hvor man fik besked på sikkerhedsbælter i 10 min. Men ja, det overvandt jeg sku osse

I øvrigt ville jeg hade hvis jeg ikke kunne komme nogle steder, pga. angst. Det er verdens mest sikre transportmiddel!

Det er anden gang jeg skal ud og flyve. Jeg er ikke angst som sådanne, men mere bange for at jeg skal blive dårlig, under flyveturen. Da jeg problemer med maven Første gang tog jeg en pille (manzine) Jeg ved ikke om den gjorde noget, for da jeg fik ind, bliv jeg ked, og min mor sagde til stewardesserne at det var min første gang. Da jeg kom ind, kunne jeg mærke at jeg ikke kunne, og ville ud,. Min mor sagde - Det skal du! Og lige efter der, var der ikke noget  Jeg var glad og jeg smile hele tiden, sad sammen med manden, og snakket hele tiden  Så ved ikke om det var pillen eller min mor, som gjorde noget!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.