Vil rejse men er angst for fly!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2013

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Jeg har hele mit liv begrænset mig selv, fordi jeg er sygt angst for at flyve.. Men jo ældre jeg bliver, jo mere irriteret bliver jeg over at jeg ikke kan smutte en tur til Bali, Thailand eller Egypten fordi jeg er så ræd!

Men vi skal jo alle sammen dø på et eller andet tidspunkt og jeg ville ganske enkelt være drøn ærgerlig over at jeg hele mit liv er gået glip af en masse fede oplevelser, bare fordi jeg er bange... Så næste gang vi skal på ferie, så bliver det til et varmt sted med masser af sol, strand, varme og lækre drinks ved poolen

Det har du fuldstændig ret i så det er bare med at nyde livet.

Altså jeg har taget flyet mange gange men sidste gang var det en dårlig oplevelse så jeg og manden kan ikke komme over det. Vi vil helst rejse til tyrkiet og det tager 28 timer med bil og fly tager det 3 timer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2013

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

nu det heller ikke fordi jeg drikker på daglig basis

hvad med beroligende piller? det fik jeg da jeg var yngre, så jeg faldt i søvn under flyveturen så det en del nemmere at komme igennem..

Nu lyder jeg måske lidt dum men hvad nu hvis jeg er sløv og sover pga pillerne og flyet styrter og har ikke energi til at redde mit liv 

Anmeld

17. marts 2013

FrkZier

Anonym skriver:

Nu lyder jeg måske lidt dum men hvad nu hvis jeg er sløv og sover pga pillerne og flyet styrter og har ikke energi til at redde mit liv 

hvis flyet styrter - dør du med al sandsynlighed alligvel, så hellere sove sig igennem det end at være bevidst om at nu dør jeg om lidt

Anmeld

17. marts 2013

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

hvis flyet styrter - dør du med al sandsynlighed alligvel, så hellere sove sig igennem det end at være bevidst om at nu dør jeg om lidt

Det er også rigtigt

Anmeld

17. marts 2013

jydeinden

altså når du nu selv nævner ekstremerne så tror jeg helt ærligt hellere jeg ville dø ved at styrte ned i et fly end at blive mast halvt ihjel af enten en bil eller en lastbil og måske sidde i en kørestol resten af mit liv som en grøntsage

Anmeld

17. marts 2013

DKTiha

første gang jeg sku ud og rejse var jeg også mega ræd for at styrte ned, men hende som sad ved siden af mig gjorde det til en leg for mig (var ikke så gammel), så når vi lettede så sku man sidde med ryggen væk fra sædet (:/.) altså så man blev skubbet tilbage igen i sædet når hastigheden var god

- og siden da har jeg gjort det, uanset hvor dumt det ser ud, også hører jeg højt musik og spiser tyggegummi for at holde nerverne i ro

Anmeld

17. marts 2013

Maja88

Anonym skriver:

Det har du fuldstændig ret i så det er bare med at nyde livet.

Altså jeg har taget flyet mange gange men sidste gang var det en dårlig oplevelse så jeg og manden kan ikke komme over det. Vi vil helst rejse til tyrkiet og det tager 28 timer med bil og fly tager det 3 timer!

Det tager også kort at flyve til italien og en 12-14 timer i bil... men ville til enhver tid vælge bilen.. hader at flyve...

Og synes også man har mere frihed med bil.. holde pauser når man vil.. have flere ting med osv

Anmeld

17. marts 2013

Mami_Ravn

Anonym skriver:

århh synes det er så svært, jeg vil rejse til de varme lande men er bange for at flyve, når jeg sidder i en fly så begynder jeg at få kvalme osv pga angsten

Rejser I selvom I er bange eller bliver i bare hjemme i Danmark?

Hvis det skulle gå galt vil jeg ikke dø på sådan en forfærdelig måde

Hej

Jeg har ikke de store problemer med at flyve, bryder mig ikke om at lette og lande, men ellers er jeg helt afslappet. Det jo sjældent der er turbulens eller lignende..

Men kæresten derimod har rigtig svært ved det, men han tager køresygepiller når vi skal på korte ture og det gør han sover det meste af vejen. Han har lige klaret en tur til Australien uden problemer, så det er en tilvænningssag

Som flere andre har skrevet herinde, så er det bedre at sove igennem et evt. - men MEGA MEGA sjældent- styrt end at være vågen. 

Udnyt de rejse muligheder vi har i dk og start med de små og nemme ture. Det er en fornøjelse at spare så meget rejsetid og til priserne nutildags kan andet næsten ikke svare sig.

God rejse

Anmeld

26. marts 2013

Frk.Nissen

Mami_Ravn skriver:

Hej

Jeg har ikke de store problemer med at flyve, bryder mig ikke om at lette og lande, men ellers er jeg helt afslappet. Det jo sjældent der er turbulens eller lignende..

Men kæresten derimod har rigtig svært ved det, men han tager køresygepiller når vi skal på korte ture og det gør han sover det meste af vejen. Han har lige klaret en tur til Australien uden problemer, så det er en tilvænningssag

Som flere andre har skrevet herinde, så er det bedre at sove igennem et evt. - men MEGA MEGA sjældent- styrt end at være vågen. 

Udnyt de rejse muligheder vi har i dk og start med de små og nemme ture. Det er en fornøjelse at spare så meget rejsetid og til priserne nutildags kan andet næsten ikke svare sig.

God rejse

Må jeg spørger hvad de piller hedder som han tager`?

Anmeld

26. marts 2013

Mami_Ravn

Frk.Nissen skriver:

Må jeg spørger hvad de piller hedder som han tager`?

Hej

Jeg mener de hedder MU et eller andet, de kommer i en blå pakke og kan købes på apoteket.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.