dola skriver:
dette er et gæt.
Du er en fars pige og en der altid har været i forhold??
Jeg tror dine drømme fortæller dig at du er ved at løsrive dig fra din barndom eller fra din familie på en eller anden måde , men du er ikke helt klar endnu til at stå 100 % på egne ben derfor bliver du ked af det i dine drømme!
Skønt du er blevet gravid og din kæreste er der for dig, men husk han også starter på arbejde igen og derfor kommer du til at stå lidt alene indtil han kommer igen. tror det måske er det din hjerne prøver at fortælle dig...!?!? Men er jo kun et gæt, kender jo ikke til dig og dine familie forhold.
Knus, og drøm du bare videre, det bliver ikke ved, og læg ikke så meget i de blodige barske ting der sker, det er jo kun en drøm! Når dette er sagt, kender jeg det godt selv hvor ondt det gør, men prøv!!
Kæmpe knus
Du har ret i det med fars pige

og min har har desværre fået konstateret uhelbredeligt leukæmi, så derfor går der nogle tænker på at han desværre ikke vil være her en dag. og det er rigtig hårdt at tænke på, så nok derfor det hjemsøger hjernen om natten

men det med kæresten har jeg svært ved at finde ud af, jeg er ikke i tvivl om hvor jeg har ham. og han kunne ikke finde på at flygte væk fra mig. men han er typen som ikke er så vild med andres små børn og har sagt (i sjov) at det første år er ungerne mine, han siger han ikke vil skifte ble, måde og bade osv. Men ja lader være med at sige ham i mod for er sikker på det kommer helt af sig selv når det er hans eget kød og blod og han smelter som smør når først bebsen er her. men ja ved da ikke om det sådan nogle tanker som ligger til grund for drømmene.
Skal nok slet ikke prøve at tyde dem så meget, det nok blot fordi at jeg som gravid har tusind tanker hele tiden og når de er der når jeg er vågen må man vel forvente de også kommer når jeg sover.
Anmeld