drømmer i også meget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2013

dola

BigHope13 skriver:

Ja drømmer i også meget i jeres graviditet eller er det slet ikke pga graviditeten at man drømmer.

Jeg er ikke den store drømmer når jeg sover har da prøvet det men hvis det ikke er et mareridt så husker jeg det ikke rigtig.

men altså er nu7+1 og har den sidste halvanden uge drømt træls ting.

Første drøm handlede om at det var nat i vores hjem og jeg står op af sengen højgravid går ud i køkkenet for at tage noget vand. Så kiggede jeg ud over marken og pludselig bliver to projektør lamper tændt og jeg kan se to mænd binde min far og min kæreste til en pæl. så går de to mænd væk grinede derfra og pludselig springer der en bombe under mine kære ja så vågnede jeg heldigvis der.

Anden drøm skete to dage inden vi skulle til scanningen for at se hjerteblink. Den handler simpelthen om at det igen er nat og min telefon ringer, jeg sætter mig op i sengen og tager den. Det så min søster som er helt ude af den, hun græder og råber nærmest "baby er død" og så ligger hun på og jeg tænder lyset og er omringet af blod ja der vågner jeg så.

Og den sidste drøm har været i nat, jeg vågner en morgen og ser min kærestes ting er væk, han er væk, hans bil er væk. alt der handler om ham er pludselig forsvundet. jeg ringer til ham-uden svar, jeg skriver til ham -uden svar.
Der går flere mdr og jeg prøver at kontakte ham hver dag uden held. pludselig en dag går vandet og jeg skal føde. kommer på sygehuset og der står han, grædende og undskylder. og det ender med jeg giver ham en lussing , føder barnet og bortadoptere det

HVORFOR???? ja det jo faktisk ikke drømme men mareridt. det jo skrækkeligt. tør snart ikke at sove mere.
Jeg ved at min kæreste er her for mig 100% hvorfor så tvivle på ham i en ond drøm.

Ej det skrækkeligt.
Er der nogen andre som har haft mareridt på den måde.

hilsen den trætte gravide som næsten ikke tør sove mere

dette er et gæt.

Du er en fars pige og en der altid har været i forhold??

Jeg tror dine drømme fortæller dig at du er ved at løsrive dig fra din barndom  eller fra din familie på en eller anden måde , men du er ikke helt klar endnu til at stå 100 % på egne ben derfor bliver du ked af det i dine drømme!

Skønt du er blevet gravid og din kæreste er der for dig, men husk han også starter på arbejde igen og derfor kommer du til at stå lidt alene indtil han kommer igen. tror det måske er det din hjerne prøver at fortælle dig...!?!? Men er jo kun et gæt, kender jo ikke til dig og dine familie forhold.

Knus, og drøm du bare videre, det bliver ikke ved, og læg ikke så meget i de blodige barske ting der sker, det er jo kun en drøm! Når dette er sagt, kender jeg det godt selv hvor ondt det gør, men prøv!!

Kæmpe knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2013

BigHope13

dola skriver:

dette er et gæt.

Du er en fars pige og en der altid har været i forhold??

Jeg tror dine drømme fortæller dig at du er ved at løsrive dig fra din barndom  eller fra din familie på en eller anden måde , men du er ikke helt klar endnu til at stå 100 % på egne ben derfor bliver du ked af det i dine drømme!

Skønt du er blevet gravid og din kæreste er der for dig, men husk han også starter på arbejde igen og derfor kommer du til at stå lidt alene indtil han kommer igen. tror det måske er det din hjerne prøver at fortælle dig...!?!? Men er jo kun et gæt, kender jo ikke til dig og dine familie forhold.

Knus, og drøm du bare videre, det bliver ikke ved, og læg ikke så meget i de blodige barske ting der sker, det er jo kun en drøm! Når dette er sagt, kender jeg det godt selv hvor ondt det gør, men prøv!!

Kæmpe knus

Du har ret i det med fars pige
og min har har desværre fået konstateret uhelbredeligt leukæmi, så derfor går der nogle tænker på at han desværre ikke vil være her en dag. og det er rigtig hårdt at tænke på, så nok derfor det hjemsøger hjernen om natten

men det med kæresten har jeg svært ved at finde ud af, jeg er ikke i tvivl om hvor jeg har ham. og han kunne ikke finde på at flygte væk fra mig. men han er typen som ikke er så vild med andres små børn og har sagt (i sjov) at det første år er ungerne mine, han siger han ikke vil skifte ble, måde og bade osv. Men ja lader være med at sige ham i mod for er sikker på det kommer helt af sig selv når det er hans eget kød og blod og han smelter som smør når først bebsen er her. men ja ved da ikke om det sådan nogle tanker som ligger til grund for drømmene.

Skal nok slet ikke prøve at tyde dem så meget, det nok blot fordi at jeg som gravid har tusind tanker hele tiden og når de er der når jeg er vågen må man vel forvente de også kommer når jeg sover.

Anmeld

17. marts 2013

DKTiha

kender det godt med at drømme mærkelige ting og have mariedt** herhjemme er det en scene der går igen og igen, med at jeg pakker min lille pige ind i toiletpapir og skyller hende ud i toilettet (hvor jeg så, som regel vågner ved at jeg trykker på skyl ud knappen...

ellers har jeg også gode drømme hvor alt bare er lutter lagkage, men tilgengæld er faren til barnet ikke en del af drømmene, men derimod en helt fremmede person som jeg ikke kender men har set i gågaden -:s

Anmeld

17. marts 2013

pcoramt

BigHope13 skriver:

Ja drømmer i også meget i jeres graviditet eller er det slet ikke pga graviditeten at man drømmer.

Jeg er ikke den store drømmer når jeg sover har da prøvet det men hvis det ikke er et mareridt så husker jeg det ikke rigtig.

Første drøm handlede om at det var nat i vores hjem og jeg står op af sengen højgravid går ud i køkkenet for at tage noget vand. Så kiggede jeg ud over marken og pludselig bliver to projektør lamper tændt og jeg kan se to mænd binde min far og min kæreste til en pæl. så går de to mænd væk grinede derfra og pludselig springer der en bombe under mine kære ja så vågnede jeg heldigvis der.

Anden drøm skete to dage inden vi skulle til scanningen for at se hjerteblink. Den handler simpelthen om at det igen er nat og min telefon ringer, jeg sætter mig op i sengen og tager den. Det så min søster som er helt ude af den, hun græder og råber nærmest "baby er død" og så ligger hun på og jeg tænder lyset og er omringet af blod ja der vågner jeg så.

Og den sidste drøm har været i nat, jeg vågner en morgen og ser min kærestes ting er væk, han er væk, hans bil er væk. alt der handler om ham er pludselig forsvundet. jeg ringer til ham-uden svar, jeg skriver til ham -uden svar.
Der går flere mdr og jeg prøver at kontakte ham hver dag uden held. pludselig en dag går vandet og jeg skal føde. kommer på sygehuset og der står han, grædende og undskylder. og det ender med jeg giver ham en lussing , føder barnet og bortadoptere det

HVORFOR???? ja det jo faktisk ikke drømme men mareridt. det jo skrækkeligt. tør snart ikke at sove mere.
Jeg ved at min kæreste er her for mig 100% hvorfor så tvivle på ham i en ond drøm.

Ej det skrækkeligt.

Puha det lyder ikke rart :O

Jeg drømmer hver nat, men det er sådan mere underlige ting.. Her den anden nat drømte jeg at jeg var gået i fødsel, og midt i det hele rejser jeg hovedet og sige 'ej det gør jo slet ikke ondt' gad godt det var sådan, man jeg tvivler stærkt da jeg så havde født og set at der var to små drenge, blev min kæreste skuffet, for han ville jo så gerne have en pige.. Vågner og er helt forvirret..

Anmeld

17. marts 2013

BigHope13

pcoramt skriver:

Puha det lyder ikke rart :O

Jeg drømmer hver nat, men det er sådan mere underlige ting.. Her den anden nat drømte jeg at jeg var gået i fødsel, og midt i det hele rejser jeg hovedet og sige 'ej det gør jo slet ikke ondt' gad godt det var sådan, man jeg tvivler stærkt da jeg så havde født og set at der var to små drenge, blev min kæreste skuffet, for han ville jo så gerne have en pige.. Vågner og er helt forvirret..

Haha første del ville jo ikke være det værste Tihi men jeg tvivler nu også på det bliver så smertefrit
ej men det da for mærkeligt at drømme sådan nogle sære og uhyggelige ting. håber ikke mine drømme bliver mere hyppige, jeg er jo monster træt for tiden men kan bare heller ikke rigtig sove sådan tungt, for når jeg gør det så kommer de onde uhyggelige drømme.

Anmeld

17. marts 2013

B&J

jeg har aldrig drømt pga jeg var gravid kun de alm drømme.... som ikke påvirker mig...

men dine drømme skriger jo at du er bange for at komme til at stå alene med det hele miste baby osv, og det er helt alm, møg ubehaligt men det er jo en KÆMPE GAVE at få en baby og den bare er inde i maven og hygger sig <3....

men håber da dine drømme stopper

Anmeld

17. marts 2013

AnthonsMor

BigHope13 skriver:

Ej det skrækkeligt.

Jeg havde også rigtig mange mareridt i starten, drømte tit om at jeg fik vandskabte babyer og at mine forældre blev myrdet og min kæreste blev tortureret osv., men de vendte lige pludselig til gode drømme!

Så blev det om at vi flyttede i hus og baby bare havde det perfekt og alt bare var godt..

Total underligt, men din krop arbejder jo også selvom du sover, så derfor er underbevidstheden også lidt mere på spil når du sover end normalt

Anmeld

17. marts 2013

1990h

BigHope13 skriver:

Ej det skrækkeligt.

jeg har flere gange drømt at jeg sku fødte 7 hundehvalpe

Anmeld

17. marts 2013

MariaKyedDK

BigHope13 skriver:

Pyha godt det ikke kun er mig, jeg har det heldigvis (endnu) ikke hver nat.
Håber sørme også det bliver mere rolige drømme om gode ting hen af vejen.
Det jo skrækkeligt at drømme manden er væk og man så vågner er han faktisk væk idag men kommer heldigvis snart hjem igen. Pyha det ødelægger ens nat, også hele morgenen fordi man går og tænker rådet skidt.

ja lige præsis , har det på samme måde som dig.

men håber for dig at dine drømme os bliver mere behagelige, jo længere hen du kommer.

jeg synes selv jeg sover utrolig uroligt om natten, nogen gange ved jeg ikk om det er virkelighed eller drøm om natten, og vågner flere gange, og vågner os meget tidligt om morgen, men det er jeg glad for, for er ellers en person der kan sove meget længe om morgen hvis jeg får lov, hehe... men sådan er det ikke mere. lidt sjovt som en graviditet kan ændre en fuldstændig

Anmeld

17. marts 2013

mkb123

BigHope13 skriver:

Nej Puha det heller ikke rart, at blive forfulgt og skudt i sine egne onde drømme.
ej hvor er det altså uhyggeligt, vis man da så bare drømte om de idylliske forventninger man har til det kommende familieliv.

Hvis det fortsætter bliver jeg ihvertfald en omvandrende zombie

Hehe, nej det er ikke den lækreste ting med de der skøre drømme  lad os håbe det ændrer sig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.