drømmer i også meget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.514 visninger
20 svar
15 synes godt om
17. marts 2013

BigHope13

Ja drømmer i også meget i jeres graviditet eller er det slet ikke pga graviditeten at man drømmer.

Jeg er ikke den store drømmer når jeg sover har da prøvet det men hvis det ikke er et mareridt så husker jeg det ikke rigtig.

men altså er nu7+1 og har den sidste halvanden uge drømt træls ting.

Første drøm handlede om at det var nat i vores hjem og jeg står op af sengen højgravid går ud i køkkenet for at tage noget vand. Så kiggede jeg ud over marken og pludselig bliver to projektør lamper tændt og jeg kan se to mænd binde min far og min kæreste til en pæl. så går de to mænd væk grinede derfra og pludselig springer der en bombe under mine kære ja så vågnede jeg heldigvis der.

Anden drøm skete to dage inden vi skulle til scanningen for at se hjerteblink. Den handler simpelthen om at det igen er nat og min telefon ringer, jeg sætter mig op i sengen og tager den. Det så min søster som er helt ude af den, hun græder og råber nærmest "baby er død" og så ligger hun på og jeg tænder lyset og er omringet af blod ja der vågner jeg så.

Og den sidste drøm har været i nat, jeg vågner en morgen og ser min kærestes ting er væk, han er væk, hans bil er væk. alt der handler om ham er pludselig forsvundet. jeg ringer til ham-uden svar, jeg skriver til ham -uden svar.
Der går flere mdr og jeg prøver at kontakte ham hver dag uden held. pludselig en dag går vandet og jeg skal føde. kommer på sygehuset og der står han, grædende og undskylder. og det ender med jeg giver ham en lussing , føder barnet og bortadoptere det

HVORFOR???? ja det jo faktisk ikke drømme men mareridt. det jo skrækkeligt. tør snart ikke at sove mere.
Jeg ved at min kæreste er her for mig 100% hvorfor så tvivle på ham i en ond drøm.

Ej det skrækkeligt.
Er der nogen andre som har haft mareridt på den måde.

hilsen den trætte gravide som næsten ikke tør sove mere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2013

MariaKyedDK

BigHope13 skriver:

Ja drømmer i også meget i jeres graviditet eller er det slet ikke pga graviditeten at man drømmer.

Jeg er ikke den store drømmer når jeg sover har da prøvet det men hvis det ikke er et mareridt så husker jeg det ikke rigtig.

Første drøm handlede om at det var nat i vores hjem og jeg står op af sengen højgravid går ud i køkkenet for at tage noget vand. Så kiggede jeg ud over marken og pludselig bliver to projektør lamper tændt og jeg kan se to mænd binde min far og min kæreste til en pæl. så går de to mænd væk grinede derfra og pludselig springer der en bombe under mine kære ja så vågnede jeg heldigvis der.

Anden drøm skete to dage inden vi skulle til scanningen for at se hjerteblink. Den handler simpelthen om at det igen er nat og min telefon ringer, jeg sætter mig op i sengen og tager den. Det så min søster som er helt ude af den, hun græder og råber nærmest "baby er død" og så ligger hun på og jeg tænder lyset og er omringet af blod ja der vågner jeg så.

Og den sidste drøm har været i nat, jeg vågner en morgen og ser min kærestes ting er væk, han er væk, hans bil er væk. alt der handler om ham er pludselig forsvundet. jeg ringer til ham-uden svar, jeg skriver til ham -uden svar.
Der går flere mdr og jeg prøver at kontakte ham hver dag uden held. pludselig en dag går vandet og jeg skal føde. kommer på sygehuset og der står han, grædende og undskylder. og det ender med jeg giver ham en lussing , føder barnet og bortadoptere det

HVORFOR???? ja det jo faktisk ikke drømme men mareridt. det jo skrækkeligt. tør snart ikke at sove mere.
Jeg ved at min kæreste er her for mig 100% hvorfor så tvivle på ham i en ond drøm.

Ej det skrækkeligt.

Jeg har også maridt hver nat, det ødelægger ens søvn totalt.

jeg havde også maridt hver nat da jeg ventede min første søn...

det er rigtig træls og jeg ved virkelig ikke hvorfor nogle gravide drømmer på den måde,

jeg troede faktisk jeg var den eneste som havde det sådan hver nat, men godt ikke at være alene om det...

jeg er nu i 17+4 og drømmende er blevet noget bedre og rogligere. 

Anmeld

17. marts 2013

mkb123

hold da fast din fantasi giver den gas  puha! Altså jeg drømmer også HELT vildt for tiden, nogle få gange er det mareridt, men ellers er det bare mærkelige drømme. Kan ikke huske hvornår det begyndte i sidste graviditet, men man drømmer altså nogle mærkelige ting som gravid.

Jeg har drømt noget om skyderi i Århus hvor jeg selv var ved at blive skudt og forfulgt.. Den var heller ikke så rar at vågne op til 

Anmeld

17. marts 2013

BigHope13

MariaKyedDK skriver:

Jeg har også maridt hver nat, det ødelægger ens søvn totalt.

jeg havde også maridt hver nat da jeg ventede min første søn...

det er rigtig træls og jeg ved virkelig ikke hvorfor nogle gravide drømmer på den måde,

jeg troede faktisk jeg var den eneste som havde det sådan hver nat, men godt ikke at være alene om det...

jeg er nu i 17+4 og drømmende er blevet noget bedre og rogligere. 

Pyha godt det ikke kun er mig, jeg har det heldigvis (endnu) ikke hver nat.
Håber sørme også det bliver mere rolige drømme om gode ting hen af vejen.
Det jo skrækkeligt at drømme manden er væk og man så vågner er han faktisk væk idag men kommer heldigvis snart hjem igen. Pyha det ødelægger ens nat, også hele morgenen fordi man går og tænker rådet skidt.

Anmeld

17. marts 2013

BigHope13

mkb123 skriver:

hold da fast din fantasi giver den gas  puha! Altså jeg drømmer også HELT vildt for tiden, nogle få gange er det mareridt, men ellers er det bare mærkelige drømme. Kan ikke huske hvornår det begyndte i sidste graviditet, men man drømmer altså nogle mærkelige ting som gravid.

Jeg har drømt noget om skyderi i Århus hvor jeg selv var ved at blive skudt og forfulgt.. Den var heller ikke så rar at vågne op til 

Nej Puha det heller ikke rart, at blive forfulgt og skudt i sine egne onde drømme.
ej hvor er det altså uhyggeligt, vis man da så bare drømte om de idylliske forventninger man har til det kommende familieliv.

Hvis det fortsætter bliver jeg ihvertfald en omvandrende zombie

Anmeld

17. marts 2013

Benjamins'mor

Jeg drømmer ikke rigtigt. Sover skønt for tiden.

Drømte meget da jeg ventede min søn. Men er også kun 10+5 nu. Så det kan nå at komme endnu.

Anmeld

17. marts 2013

BigHope13

Benjamins'mor skriver:

Jeg drømmer ikke rigtigt. Sover skønt for tiden.

Drømte meget da jeg ventede min søn. Men er også kun 10+5 nu. Så det kan nå at komme endnu.

Lad os håbe det bare bliver væk denne graviditet det er nu noget rarer med en god nats søvn

Anmeld

17. marts 2013

Christina :-)

Ja jeg er 27+1 idag og jeg drømmer og drømmer noget jeg slet ikk vik skrive for er så træt a jeg jan drømme bdet du kan få det i en besked:-;-)

Anmeld

17. marts 2013

CH2012

BigHope13 skriver:

Ej det skrækkeligt.

Jeg lider generelt meget af dårlige drømme, og generelt høj aktivitet i hjernen, når jeg sover (hvilket gør, at jeg kan være helt udmattet når jeg så vågner) - og når det i perioder er meget slemt, siger jeg til mig selv gentagende gange inden jeg falder i søvn, at jeg ikke vil drømme noget dårligt. Jeg vil kun drømme noget rart. Og hvis jeg drømmer noget dårligt, skal jeg vågne med det samme. Og så begynder jeg ellers at tænke på dejlige ting, rare ting, osv. Lidt som om jeg siger til min hjerne; nu er det mig der bestemmer. Det virker faktisk en del gange 

Underbevidst er det din krops måde at reagere på: hvis der er nogle følelser du går med til daglig, men ikke får mærket ordentlig efter, så er det kroppens måde at aflade for dens energi mens du sover, for der er ikke plads til det på andre tidspunkter. Det kan også være en god ide, at have noget at skrive drømmen ned på, ligeså snart du vågner - så er den skrevet ned, og så kan du tage fat i den, når du er stået op. Men det er i hvert fald enormt vigtigt at lytte til sin krop - jeg taler af erfaring, og ved hvordan det går, når man ikk lytter... Det er svært, hvis man ikk er vant til det, men enormt gavnligt for én... 

Anmeld

17. marts 2013

Clisolka

BigHope13 skriver:

Ej det skrækkeligt.

Da jeg var gravid med min datter for 3 år siden havde jeg også de mest mærkeligste drømme, men indtil videre har jeg ikke gjort det samme i denne graviditet 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.