Ja drømmer i også meget i jeres graviditet eller er det slet ikke pga graviditeten at man drømmer.
Jeg er ikke den store drømmer når jeg sover har da prøvet det men hvis det ikke er et mareridt så husker jeg det ikke rigtig.

men altså er nu7+1 og har den sidste halvanden uge drømt træls ting.
Første drøm handlede om at det var nat i vores hjem og jeg står op af sengen højgravid går ud i køkkenet for at tage noget vand. Så kiggede jeg ud over marken og pludselig bliver to projektør lamper tændt og jeg kan se to mænd binde min far og min kæreste til en pæl. så går de to mænd væk grinede derfra og pludselig springer der en bombe under mine kære

ja så vågnede jeg heldigvis der.
Anden drøm skete to dage inden vi skulle til scanningen for at se hjerteblink. Den handler simpelthen om at det igen er nat og min telefon ringer, jeg sætter mig op i sengen og tager den. Det så min søster som er helt ude af den, hun græder og råber nærmest "baby er død" og så ligger hun på og jeg tænder lyset og er omringet af blod

ja der vågner jeg så.
Og den sidste drøm har været i nat, jeg vågner en morgen og ser min kærestes ting er væk, han er væk, hans bil er væk. alt der handler om ham er pludselig forsvundet. jeg ringer til ham-uden svar, jeg skriver til ham -uden svar.
Der går flere mdr og jeg prøver at kontakte ham hver dag uden held. pludselig en dag går vandet og jeg skal føde. kommer på sygehuset og der står han, grædende og undskylder. og det ender med jeg giver ham en lussing , føder barnet og bortadoptere det

HVORFOR???? ja det jo faktisk ikke drømme men mareridt. det jo skrækkeligt. tør snart ikke at sove mere.
Jeg ved at min kæreste er her for mig 100% hvorfor så tvivle på ham i en ond drøm.
Ej det skrækkeligt.
Er der nogen andre som har haft mareridt på den måde.

hilsen den trætte gravide som næsten ikke tør sove mere
Anmeld