Autostol?? vis din

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2013

L&V

Vi har en rømer Trifix den er super lækker og stor.. Gør dig selv den tjeneste og læs tests feks på autostolen.dk kan se der er flere der anbefaler recaro stolen og den har bare fået vildt dårlige test resultater så det ville jeg ikke turde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2013

B&J

Månsson skriver:

Vi har en rømer Trifix den er super lækker og stor.. Gør dig selv den tjeneste og læs tests feks på autostolen.dk kan se der er flere der anbefaler recaro stolen og den har bare fået vildt dårlige test resultater så det ville jeg ikke turde

den har jeg aldrig set før er det en ny autostol???? jeg skrev faktisk først mobiltelefon hihihhihi fordi jeg lige har skrevet om mobiler hihihihi

men jeg skal først finde ud af om vi kan finde en løsning med den gamle eller om vi skal have en ny...

Anmeld

16. marts 2013

L&V

B&J skriver:

den har jeg aldrig set før er det en ny autostol???? jeg skrev faktisk først mobiltelefon hihihhihi fordi jeg lige har skrevet om mobiler hihihihi

men jeg skal først finde ud af om vi kan finde en løsning med den gamle eller om vi skal have en ny...

Jah den er vel et års tid eller der omkring.. Vi ventede på den da den så så mega lækker ud.. Den virker bare så robust og skøn at sidde i .

Ha ha autostolen eller mobiltelefon hip som hap

Anmeld

16. marts 2013

B&J

Månsson skriver:

Jah den er vel et års tid eller der omkring.. Vi ventede på den da den så så mega lækker ud.. Den virker bare så robust og skøn at sidde i .

Ha ha autostolen eller mobiltelefon hip som hap

hihihihih jaaaa

jamen den ser rumelig og lækker ud den skal jeg lige se om jeg kan finde et sted hvor vi kan se den

Anmeld

16. marts 2013

L&V

B&J skriver:

hihihihih jaaaa

jamen den ser rumelig og lækker ud den skal jeg lige se om jeg kan finde et sted hvor vi kan se den

Det er den os et værre skrummel Vores er købt i babysam

Anmeld

16. marts 2013

B&J

Månsson skriver:

Det er den os et værre skrummel Vores er købt i babysam

det syntes jeg alle er også er de skisme tunge

Anmeld

16. marts 2013

L&V

B&J skriver:

det syntes jeg alle er også er de skisme tunge

Ja det er helt tosset.. Og dyre hvis man skal ha kvalitet

Anmeld

16. marts 2013

B&J

Månsson skriver:

Ja det er helt tosset.. Og dyre hvis man skal ha kvalitet

jepper det har du helt ret i

Anmeld

17. marts 2013

Lenats31

B&J skriver:

jamen for pokker han er kun en lille gut på 11,5kg så klemt han ser klemt ud og alle tinge sidder så godt på ham der ind, men og da vi kørte med ham var i sommeres og der havde han jo næsten ingen tøj på men ja det er så svært det er nok fordi vi køre for lidt med ham desværre, han syntes det var okay de første 10minutter men så ville han bare fri af den sele fordi han følte sig klemt kunne man se han syntes slet ikke det var sjovt... så kunne være hvis han fik en mere åben stol det kunne gøre det... men ja det er bare ikke nemt

Så har du ret mht. at babyudstyrsforretningerne er "lukkede" som du skriver. De sælger ikke en autostol hvis den ikke passer på vægten. Der er desværre ikke noget at gøre i den henseende selv om han er 3½ år gammel..

Der findes en mulighed som ikke "klemmer ham". Britax Two Way Elite.

Men ellers må du desværre nok bide i det sure æble. det kan sagtens skyldes det meget sjældne bilture. Bliver han ved med at brokke sig og prøve at komme fri, så må I sætte en gænse og vise ham at han ikke bestemmer det her selv.

Anmeld

17. marts 2013

Lenats31

Peiner skriver:

Jeg har kun læst positive anmeldelser af autostolen og lige netop denne model har vundet flere priser og er blevet testevinder i flere lande. Det er hvad jeg har haft at forholder mig til, når vi har valgt autostol 

Anmeldelser er jo noget andet og kan ikke jævnføres med forskningsrapporter osv.

men jeg er helt med på at det er enten Tænks testresultater elelr folks personlige nameldelser som er let tilgængelige. det andet er ikke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.