Lagkage med hindbær og ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.969 visninger
14 svar
4 synes godt om
16. marts 2013

morethanperfect

Ja kom med ideer ..

Har fødselsdag i dag , og skal lave en lagkage .. Jeg har Hindbær i fryseren , men er i tvivl om hvad jeg ellers skal putte i ??
Nogle gode ideer ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2013

tarkoflen

Hurraaaa stort tillykke med fødselsdagen

Jeg ville blande hindbærren med flødeskum og så måske lægge et lag med noget chokolademousse eller kender du de der ruttebiler marengskager, de er også gode knust i lidt flødeskum... Det er mit bedste bud, men mon ikke der er nogle af de kloge kagedamer der kan komme med noget spændende

Anmeld

16. marts 2013

Smilehul

TOBLERONECREME MMMMMM !

Anmeld

16. marts 2013

morethanperfect

tarkoflen skriver:

Hurraaaa stort tillykke med fødselsdagen

Jeg ville blande hindbærren med flødeskum og så måske lægge et lag med noget chokolademousse eller kender du de der ruttebiler marengskager, de er også gode knust i lidt flødeskum... Det er mit bedste bud, men mon ikke der er nogle af de kloge kagedamer der kan komme med noget spændende

Har også tænkt på det . Men det har jeg bare lavet såå mange gange .. Og tak .. heheh

Anmeld

16. marts 2013

morethanperfect

Smilehul skriver:

TOBLERONECREME MMMMMM !

Ja .. Kunne være godt

Tak !

Anmeld

16. marts 2013

tarkoflen

morethanperfect skriver:

Har også tænkt på det . Men det har jeg bare lavet såå mange gange .. Og tak .. heheh

Ja det er jo lidt det, der er nemt håber der er andre, der kommer med mere interessante forslag

Husk at hindbærrene lige skal have et opkog, hvis de er købt på frost...

Anmeld

16. marts 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Som en anden lige skrev i en tidliger tråd, så husk at gi hindbærene et hurtigt opkog.

Hva med chokolade flødeskum? Der ska du bruge 1/2L fløde og 200 g chokolade. Det ska varmes i en gryde under omrøring, indtil chokoladen er smeltet. Så ska det på køl i ca 3 timer, hvorefter du pisker det til skum. 

Og ellers er jeg også vild med knuste ruttebiler i flødeskum! Vh stine

Anmeld

16. marts 2013

Karina84

Flødeskum blandet med nutella var et hit da jeg lavede en lagkage med hindbær flødeskum og chokoladebunde 

Bryder mig ikke selv om flødeskum og lagkage, men alle var vilde med den 

Anmeld

16. marts 2013

morethanperfect

Karina84 skriver:

Flødeskum blandet med nutella var et hit da jeg lavede en lagkage med hindbær flødeskum og chokoladebunde 

Bryder mig ikke selv om flødeskum og lagkage, men alle var vilde med den 

Åhh . Min far og nutella er ikke gode venner .. Elsker ellers selv nutella .. Tak for svar

Anmeld

16. marts 2013

morethanperfect

Okay tak piger ..

Valget er faldet på tobleronecreme .. Selvom jeg har lavet det en del gange smager det stadig godt .. Må hellere komme i gang

Tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.