Guldfiskens hule 36+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2013

M (:

AnnL skriver:

Så flotte billeder

Tusind tak! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2013

M (:

Smilehul skriver:

Nøøøj, hvor er det nogle FLOTTE billeder

I ser helt vildt forelskede ud, og hvor er det bare skønt! Rigtig fine billeder af maven og super god fotograf!

Glæder mig til at se billeder af den lille bebs

Tusind tak! 

Ja, vi er også meget glade for billederne - de har virkelig fanget den stemning vi har haft det meste af graviditeten, og som nu kun er blevet endnu mere tydelig efter Hjaltes ankomst.. 

Vi skal have taget nyfødtbilleder på torsdag, så det glæder jeg mig helt vildt til!

Anmeld

19. marts 2013

Miss Church

M (: skriver:

Tusind tak, er også meget glad for at vi nåede det!

Tak, vi har det rigtig godt. Bassen trives og tager fint på - han nærmer sig med lynets hast 3 kg! 

Håber det går godt med pigerne? (:

Det var dejligt!  

Det går rigtig godt med pigerne! De er også begyndt at tage på igen. Men den har også kun tabt sig meget lidt. Man bliver helt stolt når det bare fungerer med amningen  

Anmeld

19. marts 2013

Miss Church

Tusind tak! 

Ja, vi er også meget glade for billederne - de har virkelig fanget den stemning vi har haft det meste af graviditeten, og som nu kun er blevet endnu mere tydelig efter Hjaltes ankomst.. 

Vi skal have taget nyfødtbilleder på torsdag, så det glæder jeg mig helt vildt til!

Vi skal have taget nyfødtbilleder i morgen 

Anmeld

19. marts 2013

M (:

Miss Church skriver:

Det var dejligt!  

Det går rigtig godt med pigerne! De er også begyndt at tage på igen. Men den har også kun tabt sig meget lidt. Man bliver helt stolt når det bare fungerer med amningen  

Ja, man bliver så stolt af sig selv.. Fuldammer du dem begge? Hvor længe var I indlagt efter fødslen? 

Anmeld

19. marts 2013

M (:

Miss Church skriver:

Vi skal have taget nyfødtbilleder i morgen 

Uuuuuh, hvor spændende! Glæder mig til at se dem..

Jeg ville gerne have haft taget dem tidligere end på 14. dagen, men pga. indlæggelse og den lidt tidlige fødsel (og dermed forøgede smitterisiko) har vi ikke turdet/kunnet gøre det før.. Det er først i dag vi har haft ham med ude i barnevognen, og det krævede alligevel lidt mod.. 

Anmeld

19. marts 2013

Miss Church

Ja, man bliver så stolt af sig selv.. Fuldammer du dem begge? Hvor længe var I indlagt efter fødslen? 

Ja man gør Det må man også gerne. 

Ja jeg fuld ammer dem og har gjort det siden de kom ud Der er masser af mælk! Det vælter nærmest ud til dem hehe

Vi blev indlagt mandag d. 11. pga. igangsættelsen og mange plukkeveer. De blev født d. 13 og vi tog hjem igår d. 18 Vi måtte selv bestemme hvor længe vi ville blive, men det hele er bare gået efter bogen (lige undtagen aks, selvfølgelig) så vi ville gerne bare hjem.

Åh ja. Kan godt forstå at i er lidt nervøse for at tage ham ud. Vi har heller ikke afprøvet vores vogn endnu. 

Jeg glæder mig også rigtig meget til at få dem taget! De er præcis en uge i morgen

Anmeld

19. marts 2013

M (:

Miss Church skriver:

Ja man gør Det må man også gerne. 

Ja jeg fuld ammer dem og har gjort det siden de kom ud Der er masser af mælk! Det vælter nærmest ud til dem hehe

Vi blev indlagt mandag d. 11. pga. igangsættelsen og mange plukkeveer. De blev født d. 13 og vi tog hjem igår d. 18 Vi måtte selv bestemme hvor længe vi ville blive, men det hele er bare gået efter bogen (lige undtagen aks, selvfølgelig) så vi ville gerne bare hjem.

Åh ja. Kan godt forstå at i er lidt nervøse for at tage ham ud. Vi har heller ikke afprøvet vores vogn endnu. 

Jeg glæder mig også rigtig meget til at få dem taget! De er præcis en uge i morgen

Haha, det lyder til at være samme scenarie som herhjemme.. Jeg har mælk nok til tre-fire unger.. 

Synes du/I ikke bare det er dejligt at være hjemme? Og næsten skræmmende naturligt? 

Nej, og det er jo lidt svært med det her vejr - hvor meget tøj skal han lige have på?!

Vildt så hurtigt tiden går.. Hjalte skal fotograferes på 14. dagen (så han vil være knapt 14 dage, når billederne bliver taget..)..

Anmeld

19. marts 2013

Miss Church

Haha, det lyder til at være samme scenarie som herhjemme.. Jeg har mælk nok til tre-fire unger.. 

Synes du/I ikke bare det er dejligt at være hjemme? Og næsten skræmmende naturligt? 

Nej, og det er jo lidt svært med det her vejr - hvor meget tøj skal han lige have på?!

Vildt så hurtigt tiden går.. Hjalte skal fotograferes på 14. dagen (så han vil være knapt 14 dage, når billederne bliver taget..)..

Men det er jo heldigvis et luksus problem 

Jo meget!

Jeg synes det er rigtig svært med tøj. Man må bare prøve sig frem og mærke efter på de små pus

Anmeld

19. marts 2013

lilledittemor

Her kommer lige de sidste mavebilleder vi nåede at få taget kun én dag før Hjaltes ankomst - så jeg nåede aldrig at blive mere højgravid end på disse billeder.. Kan man lige tale om god timing?

Jeg havde på bilederne taget 11,7 kg på.

Billederne er taget af DesiraeR herinde fra, og de er taget i Doktorparken, Randers. (: 

WAUW nogle lækre billeder!! Sikke en fiiiiiin mave du havde

Hvor er din fine kjole fra?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.