Guldfiskens hule 36+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.064 visninger
61 svar
37 synes godt om
16. marts 2013

M (:

Her kommer lige de sidste mavebilleder vi nåede at få taget kun én dag før Hjaltes ankomst - så jeg nåede aldrig at blive mere højgravid end på disse billeder.. Kan man lige tale om god timing?

Jeg havde på bilederne taget 11,7 kg på.

Billederne er taget af DesiraeR herinde fra, og de er taget i Doktorparken, Randers. (: 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2013

Juliekp

Hold da op nogle flotte billeder! Og hvor er du fin med den mave, du stråler jo  

Anmeld

16. marts 2013

M (:

Juliekp skriver:

Hold da op nogle flotte billeder! Og hvor er du fin med den mave, du stråler jo  

Tusind tak! Er også meget glad for dem - er særligt vildt med det billede af A og maven (:

Anmeld

16. marts 2013

christina92

Vidunderlige billeder.  I ser så lykkelige ud. Godt i lige nåede at få dem tagetu. Det gjorde vi nemlig ikke 

Anmeld

16. marts 2013

M (:

christina92 skriver:

Vidunderlige billeder.  I ser så lykkelige ud. Godt i lige nåede at få dem tagetu. Det gjorde vi nemlig ikke 

Ja, og lykken er bestemt ikke blevet mindre - kun maven

Ja, det var smadder heldigt at vi nåede det! Nu er jeg glad for, at vi fik dem taget så "tidligt"!

Ej, hvor ærgerligt

Anmeld

16. marts 2013

mommy1991

M (: skriver:

Her kommer lige de sidste mavebilleder vi nåede at få taget kun én dag før Hjaltes ankomst - så jeg nåede aldrig at blive mere højgravid end på disse billeder.. Kan man lige tale om god timing?

Jeg havde på bilederne taget 11,7 kg på.

Billederne er taget af DesiraeR herinde fra, og de er taget i Doktorparken, Randers. (: 

Ja, det må dælme siges at være god timing! Hvor er det bare nogle gode billeder I stråler begge to af kærlighed og lykke - så dejligt! Er især tosset med det nederste billede, wauw!!!!  

Anmeld

16. marts 2013

M (:

emmagirl skriver:

Ja, det må dælme siges at være god timing! Hvor er det bare nogle gode billeder I stråler begge to af kærlighed og lykke - så dejligt! Er især tosset med det nederste billede, wauw!!!!  

Tusind tak søde - må sige, at forelskelsen og lykken bestemt ikke er blevet mindre efter bassens ankomst, tværtimod!

Jeg synes også det nederste billede er rigtig godt, men er også vild med det af Andreas og maven.. 

Anmeld

16. marts 2013

mommy1991

M (: skriver:

Tusind tak søde - må sige, at forelskelsen og lykken bestemt ikke er blevet mindre efter bassens ankomst, tværtimod!

Jeg synes også det nederste billede er rigtig godt, men er også vild med det af Andreas og maven.. 

Jaa, men de er alle gode!! Skal I også til babyfotografering? 

Åh, hvor er det dejligt at høre  

Anmeld

16. marts 2013

M (:

emmagirl skriver:

Jaa, men de er alle gode!! Skal I også til babyfotografering? 

Åh, hvor er det dejligt at høre  

Ja, nyfødtfotografering i næste uge en gang og derefter månedsbilleder det første år af den lille mand

Anmeld

16. marts 2013

Miss-86

Årh, det kunne ikke være mere heldigt, at I lige akkurat nåede at få taget billederne. De er flotte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.