Tror jeg er gravid? :D Billeder??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2013

SKbaby

MariaKyedDK skriver:

hej jeg tror også du ER gravid Tillykke , jeg synes du skal tage på din 16 dages ferie, og så kontakte lægen når du kommer hjem, fordi din første lægetid vil først være i 8 - 10 uge.

jeg ringede selv til lægen med det samme jeg testede positiv, og så sagde hun : TILLYKKE, du skal komme i uge 10 til første lægeundersøgelse og lave vandrajournal.

blev lidt utålmodig haha, men som hun sagde, så er de teste vi selv bruger hjemme, faktisk mere pålidlig end dem hos lægen

Haha

Okay så er det vist fint nok, at jeg først kommer til lægen om nogle uger

Forhåbentlig vil min ferie mindske ventetiden lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2013

MariaKyedDK

SKbaby skriver:

Haha

Okay så er det vist fint nok, at jeg først kommer til lægen om nogle uger

Forhåbentlig vil min ferie mindske ventetiden lidt

ja det tror jeg, nyd ferien med tanken om en lille skøn spirre i maven

Anmeld

16. marts 2013

Tøs85

SKbaby skriver:

Hej alle.

Jubi Jeg tror, at jeg er gravid.

Jeg lagde en tråd op i torsdags, hvor jeg havde testet svagt positivt med urin fra eftermiddagen.

Her i morges testede jeg positivt og stregen kom cirka efter 1 minut og blev tydeligere og tydeligere.

Sagen er den, at den første test fra i torsdag først var meget svagt positivt (kom efter 3-5 minutter) Se billed 1.

Efter måske 7-10 minutter blev den mere og mere positiv og her 2 age efter ser den sådan her ud. Se billed 2, 14/3.

Testen fra idag ser sådan ud. Se billed 2, 16/3.

Selvom testen fra i torsdags idag ser mere positiv ud end testen fra idag, er der så en positiv udvikling?

Tror i jeg kan glæde mig?

Sagen er også den, at jeg imorgen rejser til Østen i 16 dage, så jeg kan ikke nå at kontakte læge mhp. blodprøve. Skal jeg bare få ordnet det, når jeg kommer hjem eller hvad synes i?

Tillykke!! Tror helt sikkert du er gravid. Grunden til at den ene test er mere tydelig er sikkert at du drak mindre væske før du tog test i forhold til den anden.. Da jeg blev gravid var min første test meget mere tydelig end den dagen efter..

Anmeld

16. marts 2013

Kløver

Jeg vil da mene den er positiv er der grund til blodprøve ? Normalt tager man først blodprøven i uge 9-10 stykker da den bruges til nf

Anmeld

16. marts 2013

SKbaby

Maja84 skriver:

Jeg vil da mene den er positiv er der grund til blodprøve ? Normalt tager man først blodprøven i uge 9-10 stykker da den bruges til nf

Næ haha har aldrig prøvet det her før, så vidste faktisk ikke, at det først var der man fik taget blodprøve.

Så lige nu skal jeg bare vente til jeg er i uge 8 og så ringe til lægen?

Anmeld

16. marts 2013

Kløver

SKbaby skriver:

Næ haha har aldrig prøvet det her før, så vidste faktisk ikke, at det først var der man fik taget blodprøve.

Så lige nu skal jeg bare vente til jeg er i uge 8 og så ringe til lægen?

Ja, jeg har først fået lavet vandrejournal mellem uge 6 og 9 mener jeg, de plejer at lave den med blodprøve, men den ene gang skulle jeg have taget blodprøven uafhængigt da der var ferie, og derfor blev vandrejournalen lavet tidligere, førhen fik man jo gu i forbindelse med, men tror det er få steder de gør det mere

Anmeld

16. marts 2013

SKbaby

Maja84 skriver:

Ja, jeg har først fået lavet vandrejournal mellem uge 6 og 9 mener jeg, de plejer at lave den med blodprøve, men den ene gang skulle jeg have taget blodprøven uafhængigt da der var ferie, og derfor blev vandrejournalen lavet tidligere, førhen fik man jo gu i forbindelse med, men tror det er få steder de gør det mere

Okay tak for Info. Så må jeg vente tålmodigt til jeg er lidt længere henne.

Det bliver så spændende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.