Hvilken autostol har I valgt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2013

anjamichell@gmail.com

FruJacobsen skriver:

Okay - dreje den med barnet? Hvad vil det sige ?

Sådan :-)
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2013

L&V

FruJacobsen skriver:

Tr

Vi har også en Römer til vores søn nu men vi blev anbefalet den anden stol fra BeSafe i den næste størrelse...derfor er vi lidt i tvivl. Hvilken Römer model har I?

Trifix 9-18.. Den er virkelig lækker og go i tests hvilket er vigtigt for os.. Kan godt li det er et mærke der har været til i mange år og altid stået for kvalitet. Vi kiggede os på bagvendte men det passede bare ikke så godt i vores bil osv

Anmeld

16. marts 2013

Kløver

anjamichell@gmail.com skriver:

Vi har en maxi così axiss.... Bedste ever fordi man kan dreje den med barnet!!

Den har vi også, til begge vores børn og vi er siper glade for drejeeffekten

Anmeld

16. marts 2013

Maja88

Maja84 skriver:

Den har vi også, til begge vores børn og vi er siper glade for drejeeffekten

Vi har den også

Anmeld

17. marts 2013

Kidztown

Jeg skal have en recaro til vores.

Anmeld

17. marts 2013

Kidztown

Jeg skal have en recaro til vores.

Anmeld

17. marts 2013

M (:

Han nævnte slet ikke Cybex, da vi var i Baby Sam for at se på stol - den vil jeg da lige tjekke ud!

Den ville jeg klart spørge på - Cybex har på mange punkter overhalet Römer..

Anmeld

18. marts 2013

Autostol.dk

FruJacobsen skriver:

Hej damer!

Vores søn på 11mdr. skal snart have skiftet sin babyautostol ud med et nummer større. Vi har kig på en stol fra BeSafe (model combi x3) som er bagudvendt. Er der nogle, der har erfaringer med denne? Hvilken stol har I ellers valgt? Og er det vigtigt for jer, at baby sidder bagudvendt? Det er jo det sikreste, men kræver self en del plads, når stolen skal spændes fast - med mindre man har isofix, og det har vi desværre ikke... 

Hej,

Hvis i skal have en bagudvendt autostol, kan i ikke komme uden om Sikkerautostol.dk og den mulighed Lena tilbyder.

Du kan ringe kvit og frit til hende og få alt hendes erfaring om bagudvendte autostole og på den måde finde den bedste stol til jeres bil og ud fra jeres højde.

Anmeld

18. marts 2013

(august)

Vi har en Römer til vores pige på 2,5 år som er forudvendt og er rigtig glade for den. Vi har lige købt en Cybex Sirona til vores datter på 1år, som vi har bagudvendt. Jeg synes det er en fordel at den kan drejes når barnet skal ind og at de kan sidde bagudvendt så længe. Vi har dog oplevet det problem når vi kører langt og hun sidder og sover at hovedet tipper forover, da den ikke kan lægges nok ned. Vi har kun haft den i 2 mdr, så vi og hun skal nok bare lige vænne os til den, da hun kommer fra en Graco babyautostol til Cybex.

Anmeld

18. marts 2013

Lenats31

FruJacobsen skriver:

Okay - dreje den med barnet? Hvad vil det sige ?

Axiss er en fremadvendt autostol

ang. Sirona, den nuværende model på markedet holder med 99,99% sikkerhed IKKE til 4 år. Den holder maks til 2½ år - i få tilfælde 3 år vil jeg tro.

Så pt. ville jeg vælge en anden. der findes nogle med isofix som holder væsenligt længere tid på barnets længde og alder og som også er meget kompakte.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.