Hvilken autostol har I valgt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.073 visninger
19 svar
9 synes godt om
15. marts 2013

FruJacobsen

Hej damer!

Vores søn på 11mdr. skal snart have skiftet sin babyautostol ud med et nummer større. Vi har kig på en stol fra BeSafe (model combi x3) som er bagudvendt. Er der nogle, der har erfaringer med denne? Hvilken stol har I ellers valgt? Og er det vigtigt for jer, at baby sidder bagudvendt? Det er jo det sikreste, men kræver self en del plads, når stolen skal spændes fast - med mindre man har isofix, og det har vi desværre ikke... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2013

anjamichell@gmail.com

Vi har en maxi così axiss.... Bedste ever fordi man kan dreje den med barnet!!

Anmeld

16. marts 2013

M (:

Hej damer!

Vores søn på 11mdr. skal snart have skiftet sin babyautostol ud med et nummer større. Vi har kig på en stol fra BeSafe (model combi x3) som er bagudvendt. Er der nogle, der har erfaringer med denne? Hvilken stol har I ellers valgt? Og er det vigtigt for jer, at baby sidder bagudvendt? Det er jo det sikreste, men kræver self en del plads, når stolen skal spændes fast - med mindre man har isofix, og det har vi desværre ikke... 

Jeg ville vælge en Cybex Sirona, som er den, jeg er blevet anbefalet på alle hjemmesider og i de babybutikker, hvor jeg har spurgt.. 

Sironaen er også bagudvendt indtil 4 år..

Anmeld

16. marts 2013

L&V

FruJacobsen skriver:

Hej damer!

Vi har en rømer trafix med isofix den er super robust og lækker.. Vi er store tilhængere af rømer her hjemme

Anmeld

16. marts 2013

foto på lærred

anjamichell@gmail.com skriver:

Den har vi også, og det har uden tvivl været vores bedste køb til vores barn (eller mig ). Men min dårlige ryg, har den været perfekt.

Anmeld

16. marts 2013

Isaac's mor

FruJacobsen skriver:

Hej damer!

Römer King Plus.. Mega lækker

Anmeld

16. marts 2013

anjamichell@gmail.com

foto på lærred skriver:

Den har vi også, og det har uden tvivl været vores bedste køb til vores barn (eller mig ). Men min dårlige ryg, har den været perfekt.

Ja den er simpelthen genial!! Vi har faktisk købt en ekstra til mandens bil også :-D

Anmeld

16. marts 2013

FruJacobsen

anjamichell@gmail.com skriver:

Okay - dreje den med barnet? Hvad vil det sige ?

Anmeld

16. marts 2013

FruJacobsen

M (: skriver:

Jeg ville vælge en Cybex Sirona, som er den, jeg er blevet anbefalet på alle hjemmesider og i de babybutikker, hvor jeg har spurgt.. 

Sironaen er også bagudvendt indtil 4 år..

Han nævnte slet ikke Cybex, da vi var i Baby Sam for at se på stol - den vil jeg da lige tjekke ud!

Anmeld

16. marts 2013

FruJacobsen

Månsson skriver:

Vi har en rømer trafix med isofix den er super robust og lækker.. Vi er store tilhængere af rømer her hjemme

Vi har også en Römer til vores søn nu men vi blev anbefalet den anden stol fra BeSafe i den næste størrelse...derfor er vi lidt i tvivl. Hvilken Römer model har I?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.