Når man er ked af sin dagplejer :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2013

Legehuset-Hertug-Abel.dk

Anonym skriver:

Ved ikke rigtig om jeg kan ringe/skrive til hende idag, det ville nok være at overskride nogle grænser i forhold til at det er hendes fridag?

Synes bare heller ikke vores barn har fået en chance for at faldet ordentligt til endnu. H*n startede i februar og så har vores barn været syg i 14 dage og der har været ferie i en uge. Så samlet har vores barn været der i ca. 14 dage

Du kan måske skrive en venlig mail til hende, så har du tid og ro til beskrive dine bekymringer

Hun kan så selv bestemme om hun kontakter dig i weekenden eller først på mandag.

Kh

Ella

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2013

VIPpigen

Vi har selv været i den situation. Vi valgte en privat dp til vores datter først. Men efter 6 måneder måtte jeg give op. Der var altid noget galt med vores datter, ifølge dp. en fredag kom hun og sagde hun havde snakket med ppr, og de havde givet udtryk for at med de informationer hun gav dem lige nu og her om vores datter, så lød det som om hun havde noget autisme... 

Hele min verden styrtede i grus, for jeg oplevede intet af det hun fortalte. Jeg snakkede med min svigerinde om det, og hun blev så tosset...

det korte af det lange er at vi valgte at stoppe op til sommerferien, og søge en kommunal plads, for min datter gav samtidig udtryk for hun ikke var tryk deromme...

du skal være velkommen til at skrive privat, og jeg vil gerne fortælle mere.

i dag er vores datter i kommunal, og hun er ligeså meget med som andre børn, faktisk mener vores dp hun er lidt længere fremme end hendes jævnalderende

Anmeld

16. marts 2013

www.havredalsprivatedagpleje.dk

I mine øre lyder hun ikke lige som om at det var en jeg kunne sammen med, jeg var også blevet vildt ked af det, hvis det havde været mig der havde stået i din situation, det er jo ens egen lille guldklump og den er der ingen der skal sige noget ondt om! Ved alt om det er selv mor til 2 drenge på 3 og 1½ år.

Nu ved jeg ikke hvor du bor, men her i kommunen er der en dagpleje pædagog der er tilknyttet mig og både jeg og mine forældre kan kontakte hende hvis der er noget! Jeg vil gerne finde den dagpleje pædagog der evt er tilknyttet jeres dagplejemor hvis du gerne vil have det! Skal bare vide hvilken kommune det er?

Men igen synes jeg lige du skulle tage en snak med hende inden, det kunne jo være.... man skal jo tænke positivt.....  Men ellers ville jeg også skifte så barnet ikke bliver alt for forvirret! 

Anmeld

16. marts 2013

lycly

Anonym skriver:

Jamen foregår det på samme måde når de er i en privat dp? Altså at man kan tale med en pædagog fra kommunen?

Jeg har virkelig tænkt meget over det og jeg har bare en rigtig træls fornemmelse

Åh, havde ikke lige opfanget at det var en privat dagpleje :/ Nej så er der nok ikke megen hjælp at hente fra kommunen så.. Men tag en snak med dp og hvis ikke I bryder jer om det, så synes jeg ikke der er noget i vejen for at I finder en anden. Jeres barn har jo ikke været der så længe, og jo længere de er der, jo mere knytter de sig til hende. Så synes helt klart I skal tage action på det nu. Man skal altså have en god mavefornemmelse når man skal overlade sit barn til en anden hver dag.

Anmeld

16. marts 2013

Legehuset-Hertug-Abel.dk

PT skriver:

Jeg synes, du skal tage en samtale med dp'en og få afstemt jeres forventninger til hinanden / barnets udvikling.
Hvad du tager som kritik, kunne være ment som noget andet fra hendes side - det er nemt at misforstå hinanden - især når det kommer til sit barn.

Jeg håber, det kan hjælpe jer

Jeg ville tage snakken

Det kan bare være en misforståelse, 14 dage er ikke særlig lang tid.

Kh

Ella

Anmeld

16. marts 2013

www.havredalsprivatedagpleje.dk

Anmeld

17. marts 2013

Meandu

Hej. Jeg har en dreng på 9,5 mdr. Og han kravler heller ikke. Synes ikke at du skal bekymre dig om det. Min sp var på besøg i sidste uge, og sagde at nogle børn er rigtig gode til at snakke, sidde og til finmotorik, og er lidt langsommere til det andet, og de børn der var gode til at kravle Er lidt dårliere til det andet. Så det skal nok komme Mht dp så synes jeg at hun burde støtte dig omkring din søns udvikling i stedet for at bekymre dig om sådanne ting. Hvis jeg var dig så ville jeg tage en snak med hende. trives din søn i dp? For hvis ikke, så skift dp. Og hvis han trives så giv det en chance og snak med hende  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.