Jeg er lige ano da jeg ikke ved hvem der måske læser med.
Vores barn startede i dp for halvanden måned siden og synes egentlig ikke der er så god en kemi. Da vi var deroppe for første gang virkede dp'en meget sød og rar. Men jeg synes ikke hun gør andet end at kritisere mit barn.
Vores barn er 8 måneder og kan ikke kravle endnu. Det kritiserer hun. Havde sp'en på besøg for kort tid siden og fik at vide at vores barn er helt efter bogen og hvis der var nogen der kravelede før 8-10 måneder, så var de bare hurtige, vores barn var ihvertfald ikke bagud.
Vores barn elsker at sidde op og har gjort det meget stabilt de sidste par måneder, men ved at vores barn ikke kravler, så ser dp'en det som om at vores barn er passivt?!

Det synes jeg bare bestemt ikke, vores barn er så god til at give udtryk for hvad det vil og hvad det ikke vil, der er masser lyd, smil og grin, og jeg synes bare slet ikke det passer med hvad dp'en siger
Hun beskriver vores barn som hysterisk, men det har vi virkelig aldrig oplevet!
Vores barn er heller ikke særlig god til at drikke af en kop endnu, men vi øver ved hvert måltid og ja, h*n kan ikke selv drikke af en kop endnu, men hvor mange på 8 måneder kan det?
Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre?
Føler det bare ikke trælst at skulle aflevere h*n igen efter weekenden

Får helt dårlig samvittighed overfor vores barn.
Anmeld