hvornår begyndt i og tag mave på!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2009

Nanna1985

Jeg var os stor første gang.. Da jeg kun var 6 mdr henne, troede folk at det var lige oppe over  

Jeg venter nu nr. 2 barn og min mave er virkelig lille denne gang iforholdstil første gang..  Jeg har samlignet 2 billeder..

Jeg er idag 30+0 og min mave er har den samme størrelse som da jeg var 20+0 med vores første..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2009

TbCp

Da jeg var i 11. uge kunne jeg ikke længere skjule at jeg var gravid.

Sætter lige et par billeder ind

fra 11., 17., 23. og 26. uge der sker bare SÅ meget!!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. juni 2009

luckas-mor

jeg har et enkelt mavebillede i et album der blev taget igår og der kan du se min mave i uge 8+1 den plejer a være normal meeen alt er bare stort allerede

Anmeld

24. juni 2009

Mira0911

Jeg tror jeg var ca. 22/24 uger henne før man kunne se noget på mig...

Anmeld

24. juni 2009

Vinker

Jeg begyndte at tage billeder af maven i uge 17 da der lige så stille begyndte at ske noget, men det var først da jeg omkring uge 20 jeg begyndte at se gravid ud. Før lignede jeg bare en der godt kunne lide sødesager  Glemmer aldrig den første kunde i butikken der kommenterede min mave. En mand der sagde "tillykke, hvor langt er du henne"? jeg var ved at tude, så rørt blev jeg!

Du kan se alle mine mavebilleder under "følg en mave". Der står også hvor langt jeg er henne ved hvert billede.

Men det er jo meget forskelligt hvornår der sker noget - pludselig går det bare stærkt!

Anmeld

24. juni 2009

A.

ja men her i uge 8 kun man se en lille gravid mave ved mig på trods at jeg haft lidt mave i forvejen..og ugen 13 kun man se at jweg er gravid

Anmeld

24. juni 2009

Pige2009

Jeg er 25 uger henne, og man kan kun ane, at jeg er gravid Tjek også mit mavebillede fra uge 24 - næsten ingen mave.

Knus Linda 24+4

Anmeld

24. juni 2009

3rollinger

- skriver:

Ja, den vokser godt...

Er i 15. uge nu og lidt mave er der da kommet...

Har lavet et indlæg hvor jeg ligger billeder ind, kan lige hive det frem.

Men det går fantastisk, aldrig har jeg haft det SÅ godt som gravid

Hvad med dig?

Hejsa

Jamen, det gaar ogsaa godt. Jeg har kun haft nemme graviditeter og denne er ingen undtagelse. Det svaereste for mig er ikke at spise doegnet rundt. Men jeg proever at styre mig.

Og her er ogsaa kommet godt med mave allerede . Jeg er dog et par uger efter dig, dvs i 13. uge.

Knus
Trine

Anmeld

24. juni 2009

quity

Elskermiinsøøn! skriver:

hej

jeg ville lige høre hvornår i begyndt og få mave på.) føste gangs fødene)! syns bare lige puslig min mave er taget til de sidste dage

Da jeg ventede min 1. søn havde jeg stort set ikke mave på. Vidste man ikke at jeg var gravid kunne man ikke rigtig se det. Jeg kunne også passe mine alm bukser den dag jeg skulle føde. Æv for der er ikke noget flottere en en rigtig gravid mave.
Denne gang er jeg pt 17+3 og har stadig ikke fået så meget mave.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.