hvornår begyndt i og tag mave på!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.935 visninger
22 svar
0 synes godt om
23. juni 2009

Elskermiinsøøn!

hej

jeg ville lige høre hvornår i begyndt og få mave på.) føste gangs fødene)! syns bare lige puslig min mave er taget til de sidste dage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2009

Sweet1978

Det kan jeg ikke præcist huske, men bebsen vosker jo mest de sidste par  måneder så det passer sikkert godt nok.

Anmeld

23. juni 2009

Elskermiinsøøn!

- skriver:

Maven startede med at komme rigtigt i omkring 15. uge eller lign og så kom det i ryk...

Så mon ikke du har et ryk hvis du føler der sker meget nu?

Så kommer der en "pause" og så et ryk igen...

tror jeg på. min jordmord og mor sage til miig igår hold da op din mave er blivet stor sys bare det svært og vende sig til, for jeg er nomalt tynd men min mor har sagt at de sidste 3 månder af alle hendes gravidtier der hun bare blivet mega stor. er det avligt sådan noget, for syns virkelig min mave føst er begyndt og vokse nu, men nu tager den godt nok og fat

Anmeld

23. juni 2009

Elskermiinsøøn!

- skriver:

Hmm. Syntes ikke graviditet osv er arveligt...

Der tror jeg hver krop er sin egen

Det jo også anderledes bare fra graviditet til graviditet...

hehe men er nu glad for min mave

Anmeld

23. juni 2009

Elskermiinsøøn!

- skriver:

Kan jeg godt forstå, det også bare så dejligt og fedt og helt sin egen...

Anmeld

23. juni 2009

3rollinger

- skriver:

Kan jeg godt forstå, det også bare så dejligt og fedt og helt sin egen...

Hvordan gaar det egentlig med din -? Din var jo allerede anselig i uge 6, saa nu maa den da vaere meget stor

Har du det ellers godt?

Knus
Trine

Anmeld

23. juni 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Første gang var jeg halvvejs før min kunne se på mig at jeg var gravid. Men selv der opdagede folk det ikke hvis de ikke vidste det. Jeg var vel 25 uger henne før det var tydeligt at jeg var gravid.
Anden gang gik jeg rigtig stærkt, og allerede til NF-scanningen gik jeg i ventetøj!

Anmeld

23. juni 2009

Mor.sander

Første gang var i uge 20 før det begynde at kunne ses... Anden gang måtte jeg tage vente tøjet frem allerede fra uge 8.

Anmeld

23. juni 2009

luckas-mor

jeg er førstegangs gravid og det begyndte allerede at kunne ses i uge 6 (der ku min mor hvertfald ane det),
så  her i uge 8 kan det bestemt ikke skjules længere

Anmeld

23. juni 2009

luckas-mor

og det skal så lige siges jeg er normal vægtig, og at jeg indtil jeg er blevet scannet ikke er længere henne ifølge min læge

kram natascha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.