Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Gigl skriver: Ah! Så ved jeg det Man lærer noget hver dag. Hehe
Ah! Så ved jeg det Man lærer noget hver dag. Hehe
hehe!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Gigl skriver: Da jeg ventede min søn fandt vi hurtigt det perfekte navn som han hed gennem slutningen af graviditeten, og der var ikke tvivl om navnet da han kom ud heller. Han hedder Marius, og Marius skal jo meget meget snart være storebror (gerne lige om lidt.. er 39+1 ) Denne gang er jeg yderst forelsket i 2 pigenavne til lillesøster. Men hvad synes i er pænest? Vigga eller Lily?
Da jeg ventede min søn fandt vi hurtigt det perfekte navn som han hed gennem slutningen af graviditeten, og der var ikke tvivl om navnet da han kom ud heller. Han hedder Marius, og Marius skal jo meget meget snart være storebror (gerne lige om lidt.. er 39+1 )
Denne gang er jeg yderst forelsket i 2 pigenavne til lillesøster. Men hvad synes i er pænest? Vigga eller Lily?
Jeg har stemt Vigga Lily er også sødt.
Jeg kan bedst lide navnet Lily af de to
Vigga lyder så sødt
Marius og Vigga lyder da bare alt for sødt sammen!
- Så Vigga efter min mening
Ih tak for alle jeres svar jeg er stadig lidt i vildrede, måske planen skal være at se hvad hun ligner mest når hun kommer ud. Men ligesom jer, indtil videre, hælder jeg nok mest til Vigga
Jeg har stemt Vigga. Mine favoritnavne er faktisk Marius og Vigga! Lily er også fint, men synes faktisk at Marius og Vigga klinger bedre end Marius og Lily (og ikke kun fordi jeg også kan lide Vigga (; )
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128