Åh det navn!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2013

Ka+Ma=Be

Gigl skriver:

Ah! Så ved jeg det  Man lærer noget hver dag. Hehe

hehe!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2013

Pigent

Gigl skriver:

Da jeg ventede min søn fandt vi hurtigt det perfekte navn som han hed gennem slutningen af graviditeten, og der var ikke tvivl om navnet da han kom ud heller. Han hedder Marius, og Marius skal jo meget meget snart være storebror (gerne lige om lidt.. er 39+1 )

Denne gang er jeg yderst forelsket i 2 pigenavne til lillesøster. Men hvad synes i er pænest?  Vigga eller Lily? 

Jeg har stemt Vigga Lily er også sødt.

Anmeld

15. marts 2013

Victoria2013

Jeg kan bedst lide navnet Lily af de to

Anmeld

15. marts 2013

4xGreve

Gigl skriver:

Da jeg ventede min søn fandt vi hurtigt det perfekte navn som han hed gennem slutningen af graviditeten, og der var ikke tvivl om navnet da han kom ud heller. Han hedder Marius, og Marius skal jo meget meget snart være storebror (gerne lige om lidt.. er 39+1 )

Denne gang er jeg yderst forelsket i 2 pigenavne til lillesøster. Men hvad synes i er pænest?  Vigga eller Lily? 

Vigga lyder så sødt

Anmeld

15. marts 2013

Line&Mike

Gigl skriver:

Marius og Vigga lyder da bare alt for sødt sammen! 

- Så Vigga efter min mening 

Anmeld

15. marts 2013

DitteFisk

Ih tak for alle jeres svar jeg er stadig lidt i vildrede, måske planen skal være at se hvad hun ligner mest når hun kommer ud. Men ligesom jer, indtil videre, hælder jeg nok mest til Vigga 

Anmeld

15. marts 2013

Leonora

Min den yngste hedder Vigga - og vi er meget glade for det navn .
Den store hedder leonora

Go week og håber jeres pige skal hedde Vigga

Anmeld

15. marts 2013

LinLin

Hvordan udtales lily?
Hvis det er med y-lyd til sidst bryder jeg mig ikke om det... Med i-lyd er det meget sødt, men uanset hvad synes jeg bedst om Vigga (det har viogså snakket om hvis vi engang skulle få en pige )

Anmeld

15. marts 2013

Kløver

Jeg kan bedst lide navnet vigga ( min biofarmor hed lilly) men synes også lily er et pænt navn og det som passer bedst til Marius

Anmeld

16. marts 2013

BabyMus

Gigl skriver:

Jeg har stemt Vigga.  Mine favoritnavne er faktisk Marius og Vigga! Lily er også fint, men synes faktisk at Marius og Vigga klinger bedre end Marius og Lily (og ikke kun  fordi jeg også kan lide Vigga (; )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.