Åh det navn!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: lillesøsters navn?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.086 visninger
20 svar
5 synes godt om
15. marts 2013

DitteFisk

Da jeg ventede min søn fandt vi hurtigt det perfekte navn som han hed gennem slutningen af graviditeten, og der var ikke tvivl om navnet da han kom ud heller. Han hedder Marius, og Marius skal jo meget meget snart være storebror (gerne lige om lidt.. er 39+1 )

Denne gang er jeg yderst forelsket i 2 pigenavne til lillesøster. Men hvad synes i er pænest?  Vigga eller Lily? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2013

Frk-Lotusblomst

Gigl skriver:

Da jeg ventede min søn fandt vi hurtigt det perfekte navn som han hed gennem slutningen af graviditeten, og der var ikke tvivl om navnet da han kom ud heller. Han hedder Marius, og Marius skal jo meget meget snart være storebror (gerne lige om lidt.. er 39+1 )

Denne gang er jeg yderst forelsket i 2 pigenavne til lillesøster. Men hvad synes i er pænest?  Vigga eller Lily? 

Jeg elsker navnet Vigga!!! Og snes også Marius og Vigga lyder så fint. Men det gør Marius og lily egentlig også

Anmeld

15. marts 2013

C-Dog

Jeg er helt vild med Vega og sigga, og vigga er en go blanding :-D

Anmeld

15. marts 2013

Ka+Ma=Be

Er stor fan af Vigga! Og så ser jeg et stort forbillede i Vigga fra Katvig der kæmper for miljøvenlig tøjindustri! 

Anmeld

15. marts 2013

DitteFisk

Frk-Lotusblomst skriver:

Jeg elsker navnet Vigga!!! Og snes også Marius og Vigga lyder så fint. Men det gør Marius og lily egentlig også

Ja Vigga er jo et lækkert navn ih! Tak for svar i hvert fald.

Anmeld

15. marts 2013

DitteFisk

Ka+Ma=Be skriver:

Er stor fan af Vigga! Og så ser jeg et stort forbillede i Vigga fra Katvig der kæmper for miljøvenlig tøjindustri! 

Vigga fra Katvig? Det kender jeg ikke  

Men ja, dejligt navn!

Anmeld

15. marts 2013

Ka+Ma=Be

Gigl skriver:

Vigga fra Katvig? Det kender jeg ikke  

Men ja, dejligt navn!

Vigga er en af kvinderne bag børnetøjet Katvig (Deraf KAT for Kathrine og VIG for Vigga )
Men ja, skønt navn 

Anmeld

15. marts 2013

Frk. K

Har stemt Lily , har det selv HØJT på navnelistentil en evt lillesøster!

Vigga er da også sødt, men nej, det er bare ikke lige mig

Anmeld

15. marts 2013

Alexander&Lærke

Har stemt Vigga da jeg syntes det er pænest, og det lydEr også bedst med Marius i mine øre... 

Anmeld

15. marts 2013

DitteFisk

Ka+Ma=Be skriver:

Vigga er en af kvinderne bag børnetøjet Katvig (Deraf KAT for Kathrine og VIG for Vigga )
Men ja, skønt navn 

Ah! Så ved jeg det  Man lærer noget hver dag. Hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.