Sex når han ikke vil have børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.248 visninger
6 svar
1 synes godt om
14. marts 2013

Anonym trådstarter

Andre skrukke der føler sig deprimeret efter sex? Hader det, min mand vil ikke have flere børn (vi har i forvejen en) og jeg er sindsygt skruk. gider næste ikke have sex når jeg ved det ikke føre til baby 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2013

Miss-86

Altså, jeg kan indimellem godt blive ked af det bagefter af den årsag at han ikke vil PB.
Men jeg har lovet mig selv og min kæreste at vente på han blir klar.. Desuden nyder jeg SEX og vi nyder hinanden. Jeg elsker sex, så ville aldrig kunne sige nej til det, fordi det ikke fører til baby..

Anmeld

17. marts 2013

1990h

Anonym skriver:

Andre skrukke der føler sig deprimeret efter sex? Hader det, min mand vil ikke have flere børn (vi har i forvejen en) og jeg er sindsygt skruk. gider næste ikke have sex når jeg ved det ikke føre til baby 

nu har jeg kun et barn på vej.

men at ikke gide have sex ved mindre det fører til en baby. hmm jeg undres lidt..måske i har nogle ting at arbejde på uden jeg vil lyde dømmende. men man har jo ikke kun sex for at lave børn

Anmeld

17. marts 2013

Muffinmus

Jeg kan faktisk sagtens forstå dig.
Når man er så forelsket i tanken om endnu du mirakel, endnu du lys i ens liv så kan man sagtens forbinde det med tab.
Jeg havde det faktisk på samme måde inden nr tre kom. At manden ikke var klar, og jeg kunne slet ikke forestille mig livet uden endnu en dejlig baby i min mave og kysse og kramme.
Så hver gang vi havde sex tænkte jeg på alle de små sædceller der kunne være blevet til min drømmebaby. Og det gjorde mig ofte helt ked af det. At vide alle disse børn gik til spilde hver gang:-S

Anmeld

17. marts 2013

o1Mutte

Anonym skriver:

Hvis jeg har haft en dårlig dag kan jeg godt ligge og tænke ''hvorfor overhovedet sexe.. Det er da spild af tid når jeg alligevel aldrig bliver gravid''

Men det er heldigvis ikke ret tit jeg får de tanker

Anmeld

17. marts 2013

optimistmor

jeg blir det nogle gange bagefter. har jeg haft en dårlig dag eller noget og jeg så er sammen med kæresten får jeg lidt følelsen af jamen hvorfor overhovedet gøre det? jeg ved der går nogle år endnu... men kan heldigvis tage det værste af bjerget igen ved at kigge på ham og hans dejlige krop og tænke, hvor er det egentligt rart at være sammen med dig og jeg glæder mig samt ser stort frem til fra den dag vi skal køre på! haha

Anmeld

17. marts 2013

HopinWishin

Jeg kan også godt følge dig...

Måske I skulle tage en god snak om tingene? Hinandens drømme..?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.