Øv på mere øv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2013

Miss-86

HoltSchmidt skriver:

Det tog 1 år inden vi blev gravide første gang. Tror det var fordi jeg tænkte for meget over det og holdte regnskab over mens. og ÆL og hvornår vi havde sex

Men da det stadig ikke var lykkedes for os, aftalte vi at vi begge efter sommerferien skulle tjekkes hos lægen for, om alt var som det skulle være.

Og vupti så udeblev min mens. og testen blev positiv

Så mit bedste råd til dig er at prøve at lade være med at tænke for meget over det, for tankens magt er stor. (selvom det er svært)

for at du snart står med en positiv test

Det hører man bare så tit - At når folk enten skal til og i beh. eller andet i den stil, wupti, så blir de naturligt gravide

Det er jo en dejlig solstråle historie

Men det må være svært, at lade være med at tænke på det, og ÆL-teste, når man bare så gerne vil..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2013

Frkmtc

Miss-86 skriver:

Øv, føler med dig og det gør mig ondt du har haft mistet - Det må have været hårdt :/

Jeg kender godt det med, at alle andre bliver/er gravide, det er bare en kedelig fornemmelse at gå med.
(vi er ikke igang med PB)

Ja jeg har set en del af dine indlæg Hehe
Men vi har som sagt ikke prøvet voldsomt længe ,da jeg jo mistede det i januar .
Men vi prøver ihærdigt igen , så det er bare at håbe.. Jeg har heldigvis ikke problemer med at blive gravid .

Anmeld

21. marts 2013

Miss-86

Frkmtc skriver:

Ja jeg har set en del af dine indlæg Hehe
Men vi har som sagt ikke prøvet voldsomt længe ,da jeg jo mistede det i januar .
Men vi prøver ihærdigt igen , så det er bare at håbe.. Jeg har heldigvis ikke problemer med at blive gravid .

Årh, det er da dejligt, du ved at du ikke har problemer med at blive gravid

I må bare give den gas

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.