Øv på mere øv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

730 visninger
12 svar
0 synes godt om
14. marts 2013

Frkmtc

Min menstruation har lige meldt din ankomst!!
Havde ellers håbet denne her gang, men nej ! Synes bare det hele er så åndsvagt lige nu! ALLE andre bliver gravide lige i tiden, og jeg vil også bare så gerne !

Havde en spontan abort i januar mdr, så vil bare så gerne være gravid igen !

Vi har brugt æl test de andre gange, og har besluttet nu, at det gider jeg ikke.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2013

esioul

Frkmtc skriver:

Havde ellers håbet denne her gang, men nej ! Synes bare det hele er så åndsvagt lige nu! ALLE andre bliver gravide lige i tiden, og jeg vil også bare så gerne !

Vi har brugt æl test de andre gange, og har besluttet nu, at det gider jeg ikke.

Det er ikke lige nemt for alle. Desværre

Anmeld

14. marts 2013

MorDk

*Kraaaaaaaaaaaaam*

Anmeld

14. marts 2013

Frkmtc

esioul skriver:

Det er ikke lige nemt for alle. Desværre

Jeg blev bare gravid mdr efter jeg stoppede på p piller sidste gang, så det er lidt frustrernde , at det ikke lykkes her anden gang ..

Anmeld

14. marts 2013

TR

Frkmtc skriver:

Øv bøv  

Anmeld

14. marts 2013

esioul

Frkmtc skriver:

Jeg blev bare gravid mdr efter jeg stoppede på p piller sidste gang, så det er lidt frustrernde , at det ikke lykkes her anden gang ..

Tjaa vi har prøvet i 3 år nu. - og har mistet 2 gange. Så kender følelsen

Anmeld

14. marts 2013

Frkmtc

esioul skriver:

Tjaa vi har prøvet i 3 år nu. - og har mistet 2 gange. Så kender følelsen

Forfærdelig!! Er jeg ked af at høre..

Jeg trøster mig bare lidt på, at jeg jo godt kan blive gravid, bare uvirkelig at man skal prøve at miste det.. Det tror man altid det kun sker for andre, ikke en selv..

Men ja, vi prøver igen , det er jo trods alt kun anden gang i prøver. Og efter aborten, havde jeg rigtig ondt, så det regnede jeg heller ikke med at det ville lykkes.

Anmeld

14. marts 2013

esioul

Frkmtc skriver:

Forfærdelig!! Er jeg ked af at høre..

Jeg trøster mig bare lidt på, at jeg jo godt kan blive gravid, bare uvirkelig at man skal prøve at miste det.. Det tror man altid det kun sker for andre, ikke en selv..

Men ja, vi prøver igen , det er jo trods alt kun anden gang i prøver. Og efter aborten, havde jeg rigtig ondt, så det regnede jeg heller ikke med at det ville lykkes.

Ja det er jo ikke længe i har prøvet. Det er bare at væbne sig med tålmodighed, så kommer det nok ligepludselig

Anmeld

15. marts 2013

HoltSchmidt

Frkmtc skriver:

Det tog 1 år inden vi blev gravide første gang. Tror det var fordi jeg tænkte for meget over det og holdte regnskab over mens. og ÆL og hvornår vi havde sex

Men da det stadig ikke var lykkedes for os, aftalte vi at vi begge efter sommerferien skulle tjekkes hos lægen for, om alt var som det skulle være.

Og vupti så udeblev min mens. og testen blev positiv

Så mit bedste råd til dig er at prøve at lade være med at tænke for meget over det, for tankens magt er stor. (selvom det er svært)

for at du snart står med en positiv test

Anmeld

21. marts 2013

Miss-86

Øv, føler med dig og det gør mig ondt du har haft mistet - Det må have været hårdt :/

Jeg kender godt det med, at alle andre bliver/er gravide, det er bare en kedelig fornemmelse at gå med.
(vi er ikke igang med PB)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.