Hvornår fortalte I om jeres graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Babymor2010 skriver:

Jeg fortalte min mor og søster det samme dag jeg testede positivt  Min chef fik besked da jeg var ca. 6 uger henne pga. jeg skal til en del undersøgelser i tide og utide da jeg har sukkersyge - mine tætteste kollegaer fik besked et par dage efter, hvis jeg skulle gå hen og blive dårlig, og hvad de evt. skulle gøre i tilfælde af at jeg får for lavt blodsukker og falder om. 

I mandags fik resten af overdenen besked efter NF-scanningen 

Ej er du gravid?? Stort tillykke!! Vh Stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Begge gange har vi først fortalt det til venner og familie efter nf. Jeg havde det bedst med at vente, til vi havde set der var liv! Vh stine

Anmeld

14. marts 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Hej

Jeg er i dag 4+0, og vil høre hvornår I fortalte jeres forældre, søskende og resten, at I var gravide? 

Tror vi er lidt uenige herhjemme 

Jeg vil fortælle vores forældre det snart samt søskende, men vente med resten til efter uge 12

Et par dage efter jeg testede positivt fortalte vi det til mine og hans forældre og søskende, også de aller næreste venner.. Resten af familien fik det af vide lidt hen af vejen, og vores forældre var ikke skide gode til at holde kæft

Min chef fortalte jeg det til med det samme af hensyn til hvis jeg skulle døje pisse meget med kvalme osv., så hun ikke troede jeg bare var en doven skid..

Resten af 'verden' fik det af vide efter NF

Anmeld

15. marts 2013

FrkZier

Anonym skriver:

Hej

Jeg er i dag 4+0, og vil høre hvornår I fortalte jeres forældre, søskende og resten, at I var gravide? 

Jeg vil fortælle vores forældre det snart samt søskende, men vente med resten til efter uge 12

Jeg fortalte det først efter NF, primært fordi jeg mistede min første graviditet og der havde vi allerede fortalt det til Gud og hver mand, og ville ikke risikere at skulle ud kg fortælle alle engang til jeg havde mistet

Anmeld

15. marts 2013

Frk. K

Vi har ikke fortalt det til nogen endnu! Men er også KUN 5+3. Vi venter til jeg enten ikke kan gemme maven mere, eller forhåbentlig til efter NF. Jeg synes det er fantastisk at vi går med en lille hemmelighed...

Regner med at vores søn (4år) får det at vide efter NF, hvor vi forhåbentlig har et billede af lillebror/søster.

Derefter vores forældre og de nærmeste venner/familie!

Er ikke sikker på det bliver offentliggjort på FB med en status, men nu må vi se. Kan jo være at jeg slet ikke kan lade være lige pludselig!

Anmeld

15. marts 2013

Benjamins'mor

Svigerfamilie 5+
Min veninde 6+
Min mor 7+
Ingen andre ved det endnu.
Vi har bestilt tid til kønsscanning d. 11 april og fortæller først der til andre.

Anmeld

15. marts 2013

Ka+Ma=Be

Familien fik nyheden indenfor de første par uger, nære venner fik det alle at vide inden uge 12.
"Resten af DK" fik beskeden på facebook 1. april (da jeg var 18. uger henne)

Anmeld

15. marts 2013

LilleMie

Jeg mener, at jeg var 7+, da vi fortalte det til vores familier og søskende, et par af de nærmeste veninder fik det at vide i ugerne efter.

Den øvrige familie og venner fik nyheden efter NF, og da alle de, der skulle have nyheden personligt, havde fået besked, så kom det  på Facebook 

Anmeld

15. marts 2013

Clisolka

StineW79 skriver:

Ej er du gravid?? Stort tillykke!! Vh Stine

Haha ja  Du har endda skrevet i min tråd da jeg skrev det herinde 

Anmeld

15. marts 2013

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

Hej

Min mor, søster og kærestens forældre fik det af vide så hurtigt som muligt  resten fik beskeden efter uge 12

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.